Menu

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Loga + co z serią?

Cześć, najpierw zaczniemy od log. Mam tylko kilka,było ich więcej, ale wczoraj przez przypadek je usunęłam bo miałam masakrycznie dużo zdjęć z wczorajszego posta.

1. Dla - Indocrine


Zrobiłam logo w stylu kawaii, tak jak chciałaś.


2. Dla - super laska maska


Tutaj z tego co pamiętam nie było konkretnego zamówienia.


3. Moje nowe logo xd


Takie wakacyjne, bo nie wiem czy wiecie, że do wakacji tylko 10 dni? Tutaj macie licznik
--------------------> KLIK <--------------------
Strasznie się cieszę chcę już świętego spokoju bo ostatnio mam same sprawdziany. Nie ukrywam też, że to dlatego dzisiejszy post jest taki krótki.

Teraz co z tą serią? Poprzednia seria nie będzie kontynuowana, ale mam już pomysły na kolejne posty. Więc tak, pojawią się dwie serie przeplatane w tygodniu ze zwykłymi postami. Myślę, że nie będzie zamieszania bo ostatnio tylko ja i Lyene piszemy na tym blogu.
Plan postów:

- Poniedziałek - zwykły post
- Wtorek - Changes Stuff
- Środa - (tutaj taki nowy pomysł, zaraz wyjaśnię)
- Czwartek - zwykły post
- Piątek - Changes Stuff
- Sobota - Changes Stuff
- Niedziela - zwykły post

Co to za pomysł? Kiedyś ktoś (nie, nie pamiętam xd) napisał żebym zrobiła taką serię w której będę rysować nowe ubrania które mogłyby się pojawić na MSP. Uważam to za dobry pomysł, a rysować już w zasadzie mogę więc nie widzę przeszkód.

No ty chyba tyle?
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3



(tutaj taka (moim zdaniem) wakacyjna nuta ^.^)

5 komentarzy:

  1. Może moj pomysl? Tylko ja pisam, iz mozesz rysowac do nowych konkursow, wiec nie wiem czy chodzi o mnie XDD Przepiękne logo <33

    ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dałaś link do licznika (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. B) no wlasnie.. tylko ty piszecie posty.. mam nadzieje że bd jakiś nabor.. przynajmniej 2 redaktorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze logo ;) Nick: lilia 250

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)