Menu

środa, 24 czerwca 2015

Legendy MSP?

Cześć, tu Lyene.
Przepraszam za nie pisanie postów. Przepraszam :( Od jutra będzie więcej postów, obiecuję. Dzida ze mnie...

To więc ... post!
Dziś trochę o legendach MovieStarPlanet. Może czytaliście już jakieś legendy o Msp na innych blogach, jeśli nie to zapraszam do czytania.

The Clown
Zaczniemy od dosyć strasznej legendy.
Znacie pewnie tego hackera, nie?
Podobno wchodzi na chat i pisze do swojej "ofiary" i jest miły. Po dłuższym czasie rozmowy wychodzi.
Następnego dnia znowu pisze do tej samej osoby. Tylko już nie jest miły, jest wredny. Jak jego ofiara się wyloguje (i teraz już się robi strasznie) pojawia się w rogu pokoju. Jeśli się będzie patrzało na niego więcej niż minutę usypia się. Będzie się śnił ten clown.
Jeśli się odwróci w przeciwną stronę on zacznie płakać i zniknie.
Według mnie to, no nieprawda. Jednak trochę to straszne jakby jakaś zabawka się pojawiła w rogu pokoju i by się śmiała i płakała o.e..

Syrenka
Ten tytuł sama wymyśliłam, bo nie wiem jak to nazwać. W sumie też nie do końca pamiętam tej legendy, więc może coś pomylę.
Był kiedyś konkurs z motywem morskim i syrenkami. Podobno o godzinie zerowej syrenka z tła pływa po tym tle i nie wiem co było dalej. Chyba jeszcze "straszyła" czy coś...Num.

Cisza nocna
Była kiedyś sławna MovieStar i nazywała się Dominika. Znalazła chłopaka na MSP i się w nim zakochała. Jakiś czas później chłopak poprosił o spotkanie. I chyba było to w jakiejś ciemnej, opuszczonej aleji, ale dobra. Czekał tam na nią czterdziestoletni mężczyzna z bronią i chyba każdy dalej wie. Bum i zabita. Więcej już nikt tej dziewczynki nie widział. Podobno cisza nocna została wprowadzona na jej cześć.

Jak na ten post to już wszystko. Znam jeszcze kilka legend, ale to już w kolejnych postach.
Jeśli ktoś zna inne legendy dotyczące msp to napiszcie je w komentarzach. :)
Mam nadzieje, że post się spodobał. Jeśli chcielibyście więcej legend, nspiszcie to może zrobię drugiego posta?
Ok, to już chyba kończymy.
Pa!
~Lyene

6 komentarzy:

  1. Jak tą pierwszą czytałam, to było tak strzasznie o.e Fajne legendy!
    'C

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu,trochę się przestraszyłam tej pierwszej jeszcze na chatcie byłam :o Super Legendy ! :) Zapraszam do mnie ;) http://story-of-my-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. straszne-historie.pl/story/7667-moviestarplanet
    Legendy są ok... Liczyłam na trochę więcej...
    Na górze masz ciekawą i straszną legendę, niżej wkleić się nie chciało >.<













    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to same brednie. c:
    Zapraszam do mnie: kolor-owe-msp.blogspot.com
    -sara emo

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób z tego serię

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)