Menu

niedziela, 14 czerwca 2015

Konkurs - poradnik

Cześć, tak jak mówiłam będę pisać posty codziennie i dotrzymam słowa. Dzisiaj mam dla was przygotowany poradnik typu: Jak wygrać konkurs, nie ukrywam, że dużo czasu zajęło mi przygotowanie tego posta i mam nadzieje, że się wam spodoba.

Więc tak, na forum pojawił się konkurs od modów:


W skrócie: Trzeba zrobić look dla naszej moviestar i umieścić ją w artbooku. Look można stworzyć normalnie - kupując ubrania, lub zaprojektować letnią stylizację za pomocą ubrań, dodatków, rzeczy.

No dobrze, ja najpierw zaproponuje kilka make - up'ów na lato.
Myślę, że warto poszaleć z kolorami cieniów.


 VIP - zielone oczy, opalona cera, lekko pomarańczowe usta.


VIP - niebieskie oczy, piegowaty nos, lekko różowe usta i kolorowe cienie (różowo - pomarańczowe)


 VIP - brązowe oczy, piegowaty nos, lekko różowe usta i kolorowe cienie (szaro, zielono, pomarańczowe).

zielone oczy, lekko różowe usta, mały nos i kolorowe cienie (biało, zielono, pomarańczowo, żółte).


niebieskie oczy, mały nos, lekko pomarańczowe usta i kolorowe cienie (ciałowo, czarno, malinowe).


czarne oczy, lekko pomarańczowe usta, czarne cienie.


Teraz kilka propozycji looków:

1.
Skład looka:




Inne wersje kolorystyczne:



2. Look


Skład looka:



Inne wersje kolorystyczne:


3. Look


Skład looka:




Inne wersje kolorystyczne:


4. Look


Skład looka:



Inne wersje kolorystyczne:


5. Look


Skład looka:



Inne wersje kolorystyczne:

(Mój ulubiony *~*)

6. Look


Skład looka:



Inne wersje kolorystyczne:


To już wszystkie looki, jak zauważyliście (lub nie) rozbiłam 3 stylizacje dla vip i 3 stylizacje dla normalnych użytkowników.

No więc gdy zakupiliście już jakieś ubrania warto pomyśleć o tle do artbooka, moim zdaniem do lata najbardziej pasują te:












Wcześniej powiedziałam jakie ubrania można kupić, a co jeśli wolicie swój projekt?

1. Wchodzicie w atrbooka
2. Wybieracie swoją postać - zakładacie jak najmniej ubrań, ale pamiętajcie o zostawieniu włosów ewentualnie butów. Dodatki i strój zaprojektujecie sami.

 3. Jak zrobić strój? możecie użyć np. rzeczy, pomniejszacie lub powiększacie je i obracacie tak żeby postała np. sukienka.
 (Jeśli chcecie zobaczyć mój gotowy projekt to zapraszam na profil xd - Hisae Izumi.)

Tutaj macie przykład stroju ze znaków i kształtów (kropek).



Gdy mamy już gotowy artbook wysyłamy go modom



No chyba na tyle
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


3 komentarze:

  1. Świetny post, doceniam czas jaki mu poświęciłaś ♥ Jesteś jedną z najlepszych redaktorek na tym blogu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś jedyną redaktorką na tym blogu.. wraz z Lyene.. Oliwia pisze tylko jaka to jej krzywda się dzieje.. Mam nadzieje ze to się zmieni.. post jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! ♥ Na pewno musiałaś się napracować. Zgadzam się z dziewczynami powyżej :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)