Menu

sobota, 13 czerwca 2015

~ Koniec ~

Witam, jak pewnie zauważyliście usunęłam poprzedni post. Przeczytało go chyba coś około 130 osób, ale mniejsza z tym. Postanowiłam, że nie jest to temat na bloga o MSP, nie jest to też mój blog więc nie powinnam się na ten temat rozpisywać. Tytuł posta nie oznacza, że nie chce tu już pisać czy odchodzę z gry. Chciałam tylko powiedzieć, że chyba zakończę tą nieudaną serię czyli wywiady. Mam pomysły na nowe posty, a na razie nie chcę robić takich samych (podobnych).
Jutro już napiszę już normalny post bo ten jest bardziej informacyjny.
Wyszło tak jakoś bardzo krótko.
No nic, przypominam żebyście od czasu do czasu upominali się o te nagrody w konkursie jeśli zajęliście jakieś miejsce.
Co obiecanych log to jestem w trakcie robienia ich.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3

7 komentarzy:

  1. Chciałam się zapytać co z tą nagrodą za wyróżnienie? Jakby był jeszcze dostępny 1 komplet to prosiłabym o niego ;)

    Zdzichowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się zapytać co z tą nagrodą za wyróżnienie? Jakby był jeszcze dostępny 1 komplet to prosiłabym o niego ;)

    Zdzichowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, myślałam że odeszłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zestaw był zamówiony wcześniej i już kilka dni temu go wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę logo?
    Nick na MSP: korczaczka
    Chcę żeby było takie bajeczne i marzycielskie typu:
    tło z kolorowymi chmurkami, jednorożce itd.
    Mój wygląd ma być taki jak w looku pt.''Unicorn''
    Cytat: ''Nigdy nie rezygnuj ze swoich marzeń, kto wie co jeszcze czas pokaże''

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej piszesz posty.. nie to co Oliwia.. tylko ty i Lyene coś robicie.. wszyscy się z tym zgodzà.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niee...ta seria się dopiero rozpoczęła, a już się kończy...NIEEEEEEE...to było fajnie...zostaw ją PROSZER!;);)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)