Menu

niedziela, 14 czerwca 2015

Koniec przerwy! Krótka seria na początek.

Hej, cześć! Tutaj Lyene.
Jeej, już za dwa tygodnie wakacje! Kto się cieszy? Pewnie każdy xd.

Po tytule posta widać już, że wracam do blogowania tutaj. Internet na "stacjonarnym" komputerze mi już wrócił i jeszcze rozkumałam dlaczego mój laptop nie działa. Ładowarka się "urwała" tak w jednym miejscu i dlatego się nie ładuje.
Za około kilka dni będą się pojawiać już "normalne" posty nie pisane na szybko, bo stacjornarny komputer jest praktycznie na widoku wszystkich xd.

Teraz chcę napisać zapowiedź (nie) nowej serii. Nie będzie długa, bo tylko 5 postów.
Jaka to seria? Będę oceniać ArtBooki. Tak, już kiedyś prowadziłam tą serię, ale ma być ona taką rozgrzewką. XD Mogę też powiedzieć, że szykuję dość dużą serie c:.
A! Zapomniałabym powiedzieć, żebyście zgłaszali swoje ArtBooki do oceniania.
Emm.. Chyba wszystko już powiedziałam, napisałam. Too więęc.. Koniec
Pa!
~Lyene

PS: Posłuchajcie - Klejnuty - Bende go zjad! XDD

4 komentarze:

  1. Zgłaszam mój artbook: "Skarbnica śmiechu". Ocenisz? :) Mój nick to Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam że coś napiszesz.. napisze po raz 5.. tylko ty i Jesy piszecie posty. Reszta ma to gdzieś.. propsy dla was ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam mój artbook pt. ''Minionek *-*''. Mój nick: korczaczka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)