Menu

niedziela, 7 czerwca 2015

Jak wymyślić dobry nick?

Tutaj Jesy <3 dzisiaj napiszę post o tym: Jak wymyślić dobry nick. Myślę, że wszyscy wiedzą co to nick? No dobra ale napiszę..  NICK - pseudonim internetowy, którego używamy zamiast imienia czy nazwiska na różnych grach i nie tylko.
No więc, dziś napiszę jak wymyślić taki nick na MSP.

Czym się sugerować podczas wybierania nicku? - Możemy użyć swojego imienia czy też jego zdrobnienia :
Angelika, Angela, Karolina, Karolcia, Karola, Anna, Ania, Anka, Krzysztof, Krzyś itp.

Równie dobrze można użyć swojej ksywki:
Andżi, Kara, Ana, Kapi itp.

Ale oczywiście wiem, że zwykłe imiona na danym serwerze są zwykle już zajęte. Dlatego można do imienia dodać jakieś cyfry - czego nie polecam! Uważam, że takie nazwy są powszechne i nudne. Liczby czasem trudno zapamiętać poza tym cyfry przy imieniu (bądź ksywce itp.) wyglądają jak dla mnie źle/brzydko (tak, tak brzydko xd).

No więc nazw z cyframi nie polecam, ale dam kilka przykładów:
Anka320, Gabi535, Doma76892 itp.

No to co w końcu ci pasuje Aga? -,-
Mi podobają się nazwy bez cyfr które można zastąpić znakami,buźkami, kreskami itp.

Kilka przykładów:
| Anka |, DomaXD , (:Kara:) itp.

Dobre są też nazwy w których powtarzają się niektóre litery:
Annkaa, Angellaa, Karoollinaa itp.

Możemy też np. użyć swojego imienia ale między literami dać spację:
A n n k a, K a r o l c i a  itp.
Zdecydowanie mniej osób używa tego triku, więc wiele imion jest dostępnych.

No dobrze, a co jeśli nie chcemy używać imienia?
Możemy użyć, jakiegoś wymyślonego wyrazu lub dwóch:
TaZakręcona, DarkQueen, YOLOss itp.

Do tych nazw jeśli są zajęte najlepiej dodać x lub buźki i inne znaki:
xxTaZakręconaxx, DarkQueen x3, =YOLOss=

No to już wiecie jak wymyślać fajne nicki, teraz trochę o moim nicku.
Dlaczego wybrałam nazwę Jesy <3?
Zacznę od tego, że konto powstało dwa late temu (2013 r), wtedy chodziłam do czwartej klasy i bardzo lubiłam słuchać zespołu Little Mix.


Jedna z piosenkarek ma na imię Jesy, a dokładnie Jesy Nelson


Wtedy lubiłam ją najbardziej ze wszystkich dziewczyn z tego zespołu. No więc to że wybrałam nick Jesy <3 było oczywiste prawda? ;D

No to na tyle, przepraszam, że post z nowej serii będzie dopiero jutro.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3

PS: Pamiętacie nagrody z KONKURSU? Tak,tak nie martwcie się wysyłam je codziennie! Ale nie zapominajcie o limicie na dzień. Więc jeśli jeszcze nie dostaliście niczego to nie martwcie się c;


6 komentarzy:

  1. Pierwsza?? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krótki post, ale fajny. Mój nick to Pauli2k. Zawiera wprawdzie cyferkę, ale tylko jedną xD i po niej jest jeszcze literka "k".

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne nazwy na MSP jestem Zabka 18

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)