Menu

wtorek, 9 czerwca 2015

Informacja!

Hejo, tutaj Lyene.
Wiem, że zbytnio posty ode mnie się nie pojawiają, ale po prostu nie wyrabiam się na telefonie.
Z tego powodu chciałam "wziąć sobie urlop". Czyli przerwę po prostu.
Nie będzie ona nie wiadomo jak długa, bo tylko do tej soboty co będzie, więcej raczej nie.
Jutro już chyba mój internet będzie naprawiony, ale jeszcze szkoła. Muszę jutro poprawić jedną pałe z matmy, więc lecę sie uczyć. :\
To więc tyle z tego posta.
Przepraszam.

Pa!
`Lyene

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że szybko wrócisz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wracaj dupo,gwałcicielska -_-

    OdpowiedzUsuń
  3. A na blogu Abieski się zgłosiłaś do konkursu na redaktora... Aha?

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wraca mi internet, a wyniki też będą jutro.......

      Usuń
  4. jak golić włosy łonowe???/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosiarką.. pozdrawiam i powodzenia / Dih.

      Usuń
    2. mam 10 lat

      Usuń
    3. Jeszcze nie masz, więc po co Ci to? ;-;

      Usuń
  5. A do Abieski się zgłosiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. ,, Ah zgłoszę się.
    Mam na imię Natalia. Wiek - 13. (Lat oczywiście.)
    Mój nick na Moviestarplanet to Lyene.
    Bloguję od 1 listopada 2014.
    Nie mam takiego swojego bloga o MSP, ale jestem redaktorką na blogu cztery-panny-jednej-wanny.

    I pytanka zadane c:
    1. Kocham blogować, to moja pasja.
    2. Piszę z pasją.
    3. Mam dużo czasu. Zbliżają się wakacje, więc będe mieć czas.
    4. Chciałabym tutaj pisać, bo to jeden z moich ulubionych blogów i widać tutaj miłą atmosferę.
    5. Ogólnie pisać mogłabym o nowych konkursach, nowościach na Msp, look'ach, prowadziłabym jakieś serie.
    Poradniki, no i inne posty.
    I ze zgłoszebia chyba wszystko.
    U, jeszcze adres podam - sweettosia123@gmail.com
    Aw, no to wszystko c:
    `Lyene"

    I co? PLANUJESZ COŚ!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)