Menu

sobota, 6 czerwca 2015

Coś o 10-sekundówkach.

Hej! Tutaj Lyene.
Ostatnio znowu nie pisałam... Nie miałam pomysłu...
Długo główkowałam nad tematem tego posta, ale wymyśliłam. Post będzie o 10- sekundówkach, czyli " sekach".
Tak, nie miałam co wymyśleć, ale jakbym miala dostęp do Msp to posty byłyby lepsze.
Jeszcze zauwazyłam, że chyba ten post jest pisany tak na jednej stronie (chyba o.o) Przepraszam, ale to przez telefon. :/

Tak więc, do dzieła!
Na początek - co to takiego 10- sekundówki?

10 sekundówki, czyli 10 sek to krótke filmy (10- sekundowe). Słuzą głównie do szybkiego zarabiania SC oraz Fame.
Najczęściej występują w nich maksymalna ilośc osób,które chodzą
po scenie bez celu.

Kto wynalazł 10- sekundówki?
Wynalazła je funclub14. W dniu 17 września 2011 roku stworzyła pierwszy taki film.

Przez pewien czas były zakazane.

Skutki krótkich filmów:
-Spadek znaczenia normalnych filmów z fabułą.
-Bitwy między zwolennikami, a przeciwnikami 10- seków.

*Przy pisaniu tej części posta pomogła mi wikia Msp.*

Co sądze o 10- sekach?
Według mnie sekundówki są dobre i nawet przydatne jeśli chodzi o SC oraz fame.
Jednak z drugiej strony jest mniej "normalnych" filmów.

Jeśli chodzi o 'seki' to już wszystko.
Przepraszam jeśli post jest "mdły".
Ej no. Krótki wyszedł :\.

Ja zaraz muszę iść sprzątać pokój, a potem wezmę się za przywracanie mojego laptopa do życia. Może się uda?
Mam nadzieje.

To już by było wszystko.
Pa!
~Lyene

3 komentarze:

  1. Pierwsza (chyba)
    Hmm, no cóż, nie wiem co mam napisać w tym komentarzu... :/ Więc piszę go tylko po to, abyś wiedziała że przeczytałam posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah... Seki to takie zło. Więcej sc zarabia się na filmach, bo one przecież trawią do TOP, a seki rzadko. Chciałbym je usunąć z gry, ale nie mogę. Bywa... *-*

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)