Menu

piątek, 19 czerwca 2015

Co?

Cześć, hej.
Znowu nie pisałam, nie? A, tak: Tu Lyene.
Czemu nie pisałam postów?
Wyjaśnienia:
Do wakacji 6 dni, a baba od matmy zrobiła sprawdzian (nie zapowiedziany) i dostałam złą ocenę. Myślałam, że już nie wpisze tych ocen (sprawdzian był wczoraj), a tu co? Wpisała! I.. przez to obniżyło mi ocenę na koniec roku.
Nie... Ludzie nie wytrzymam.......

Ah, życie.
Tak, to był powód.
Przepraszam, jutro postaram się wstawić dwa normalne posty.
Może Q&A? Zadawajcie pytania w komentarzach!
Drugi post będzie najprawdopodobniej z ArtBookami.

No i przepraszam za ten post, dupny post, ale chciałam napisać coś żeby nie było.

I ten, no. Pa!
~Lyene

11 komentarzy:

  1. Ile masz lat? W jakin woj. mieszkasz? Ile masz wzrostu? Jaki masz kolor włosów i oczu? Do kt. klasy chodzisz? Ulubiony kolor i potrawa? Ulubiony napój? Marzenia? Ymmm no nwm co jeszze chce wiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Jaką masz średnią? :)
    2. Lubisz żelki xd?
    3. Jakiej pasty do mycia zębów używasz?
    4. Bardzo ciekawe co nie? =)
    5. Wolisz '':)'' czy ''=)''

    OdpowiedzUsuń
  3. 6. Od kiedy są niezapowiedziane sprawdziany? I to jeszcze pod koniec roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Ile masz wzrostu?
    2. Jakie emotki lubisz najbardziej: zwykłe np :) :* :D czy mangowe np ^.^ *___* -_- ?
    3. Czytałaś książkę "Dziewczynka z Szóstego Księżyca"?
    4. Jeśli tak, to fajna? :)
    5. Ile jeszcze będzie pytań?
    6. Chciałabyś być szynszylą?
    7. A kaczką?
    8. Lubisz kaczki?
    9. Top 10 książek Twoim zdaniem?
    10. Top 10 piosenek i piosenkarek Twoim zdaniem?
    11. Wiesz co to jest szynszyla?
    12. Top 5 gier komputerowych Twoim zdaniem?
    13. Bez komentarza...
    14. Co myślisz o liczbie 69?
    15. Dlaczego liczba 69 jest zboczona? Napisz o tym tosta! (Tosta...? Tak, tosta. Odwala mi.)
    Wyzwanie:
    1. Zadzwoń pod numer 666.
    2. Napisz taki post, w którym będzie chodziło tylko o to, żeby wbić jak najwięcej komentarzy c: Wiem, to trochę bez sensu, ale przecież wszystko jest dla ludzi XD
    3. Nagraj się jak mówisz "stół z powyłamywanymi nogami" xDD
    4. Napisz w statusie "Nagrywam prezenty na #emespe!!!!!!!111 Dajcie jakiś prezencig nooo!!!!!11"
    5. Wejdź na jakiś czat i napisz (z tego konta!) "Hi, Anonymous is there.... Who want to be hacked? B)" i potem jeszcze wybierz jedną osobę z tego czatu i napisz: "(tutaj jej nick), you can say bye bye to your account! (d)" i wyjdź z czatu i strasz ją w księdze gości xD Oczywiście po angielsku.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to wyzwanie nr 5 może mieć Lyene bana. Bo modzi gdy widzą takie coś to najprawdopodobniej dadzą xDDD

      ~1szymon102
      #OREFUAR

      Usuń
    2. No to może jednak niech zrobi z innego konta... nwm. Ale oni chyba tylko wtedy dadzą, kiedy ją ktoś zgłosi. Nie przejmujcie się, modzi są tak "bystrzy" że kiedyś Jesy <3 zbanowali za zgłoszenie zboczonego arta... więc sami widzicie, jak bardzo pokazali zawartość swojej mózgownicy. xD

      Usuń
  5. To był błąd twojego życia to Q&A. Zadam ci hmm. Może na początek 200.

    1. Jesteś przygotowana?
    2. Do startu...
    3. Start!
    4. Cześć :D
    5. Wstałam o 4:50 aby to napisać.
    6. Grasz w simsy?
    7. Ja dziś kupuję dodatek.
    8. Ale do trójki.
    9. Bo nie lubię 4.
    10. Kto według ciebie pisze najlepiej?
    11. Zapraszałam Cię na GG.
    12. A ty odrzucałaś :C
    13 Jestem Oliwia. ( Tak, z kropką. Bardzo kreatywna nazwa)
    14. Jesteś zboczona?
    15. Ulubiony film?
    16.Czytasz bloga Emilly?
    17. Grasz w MSP bo lubisz, czy dlatego aby utrzymać bloga?
    18. Bo ja usunęłam konto.
    19. Ale blogi kosiam (Tak.) czytać.
    20. Baaaardzo długo szukałam tej literki "&".
    21. Wiesz po co?
    22. Nie?
    23. A może jednak??
    24. Tak?
    25. Jej #Pjona
    26. Ile już odpisujesz.
    27. Zaraz wyłącze myślenie.
    28. Buhahah
    29. Weź 18+
    30. XD
    31. Twoje ulubione imię?
    32. Czyżby to Oliwia?
    33. Ojć. Telefon nie jest najlepszym sprzętem do pisania...
    34. Ale damh radę!
    35. Chyba...
    36. Do boju!!!
    37. XD.
    38. Oglądasz filmy Viqau?
    39. Ja tak.
    40. Są super!
    41. Mam wyłączyć myślenie?
    42. Tak?
    43. #Pjona
    44. *wyłączam myślenie*
    45. Czy masz chłopaka?
    46. Czemu nie napiszesz na tu nie ma nudy?
    47. Przez to jest tam nuda...
    48. Wczoraj się pocięłam.
    49. W rękę.
    50. Boli teraz.
    51. Tak to jebie, że chuj.
    52. Przepraszam za określenia...
    53. Chyba się pożegnamy...
    54. Tak ta ręka boli...
    55. Pa!




    56. Hej.
    57. Myślisz, że mogłam Cię zostawić?
    58. Jeszcze około 120 pytań.
    59. Chciałabyś mieć młodszą siostrę?
    60. A starszą?
    61. A brata?
    62. Starszego?
    63. Czy młodszego?
    64. Marka telefonu?
    65. Ja mam gówniany LG.
    66. Brak pomysłów :"C
    67. Łeee mama!
    68. Nie mam pomyśłów.
    69. Z czym Ci się to kojaszy? (Błąd.spec)
    70. Już 5:15.
    71. Spać!
    72. Hau hau.
    73. Pójdę do sypialni...
    74. Dubi dibi duła agent O!!!
    75. Jestem!
    76. Lol czy lel?
    77. Jak będziesz miała inne Q&A...
    78. To się zgłoś! Pomogę...
    79. - 10.
    80. -.- czy -,-
    81. ^__'_^ czy *____*
    82. Powoli się żegnamy...
    83. Czy chcesz więcej?
    84. Tak?
    85. Nie?
    86. Jak mogłaś.
    87. Powieszę się siatką!!
    88. Nigdy nie będzie moich odpowiedzi.
    89. Naślę na cb ludzi, którzy będą zadawać po 500.
    90. Razy 100 :DD
    91. Ilonka, przyjdziesz?
    92. Wieżę, że dobiję 400.
    93. Bo ja chcę pobić Ilonkę.
    94. Pamiętasz Amye?
    95. Ma anorekscję. Jej blog : be-perfect-only-once.blogspot.com
    96. Pomóż nam!
    97. Papa.
    98. Wygonili mnie z sypialni!
    99. To papaśQi
    100. Papa :*
    101. Cześć
    102. Jestem Wiesia Christiana Bogender Miks.
    103. Mam 2 latQa
    104. Meeee moja jedzenie!!!!!
    105. Zwalniam Cię z kary, koniec.
    106. Papa.
    107. Ale jeszcze 3.
    108. Miłego dnia.
    109. Pozdrawiam.
    110. Papa, pozdrawiam,
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ było tylko 110! :o To ja napiszę brakujące 90.




      111. Hej.
      112. ....i pa.
      113. XD
      114. Dobra, tym razem już na poważnie.
      115. Co myślisz o liczbie 666?
      116. Twój szczęśliwy numer?
      117. Wolisz :) czy :-) ?
      118. Znasz jakiegoś człowieka, który jest szynszylą ą?
      119. Hmm?
      120. Wolisz hmm, hmmm, hmmmm czy yhm?
      121. Wolisz hihi, hłehłe, hiehie czy hahh?
      122. Jak bardzo lubisz wszystkie osoby komentujące Twoje posty (z osobna)?
      123. Ohh! Pytanie 123!
      124. Jeden, dwa.... cztery! xD
      125. Powyższe pytanie nie było pytaniem.
      126. W sumie, to to pytanie też nie jest pytaniem.
      127. Byłaś kiedyś świadkiem czyjejś śmierci?
      128. A może swojej?
      129. Czy wiesz co mi dolega?

      ....


      5 sekund na odpowiedź


      ....

      5,
      4,
      3,
      2,
      1,
      ...0

      ....

      ....

      130. Tak! Gópaffqa!
      131. Nie wiedziałaś?
      132. A może wiesz, co mi odwala...?
      133. Szynszyla.
      134. Tak! Szynszyla! Nie przesłyszałaś się. Odwala mi szynszyla.
      135. W sumie to ka JESTEM szynszylą ą ą....ą ą. Wiedziałaś o tym?
      136. Ile linijek wyżej napisałam ostatnią emotikonkę?
      137. Ulubiona blogerka?
      138. Znienawidzona blogerka? (Wal śmiało!)
      139. ....
      140. Znasz jakąś osobę, która ma urodziny w piątek trzynastego?
      141. A taką, która ma w piątek?
      142. A taką, która ma trzynastego?
      143. Grasz w Simsy?
      144. Ile masz części Simsów?
      145. Którą najbardziej polecasz? (Planuję kupno)
      146. Ile masz dodatków do Simsów?
      147. Który najbardziej polecasz?
      148. Lubisz mniee? :3
      149. Wreszcie pierwsza emotka od jakiegoś czasu! c:
      150. Ulubiona emotikona?
      151. Lubisz chomiki?
      152. Ile jeszcze będzie pytań?
      153. Ulubiona litera?
      154. Ulubiony cytat?
      155. Ulubiony znak interpunkcyjny?
      156. Ulubiony cytat jakiejś blogerki?
      157. Uluiony kolor szynszyli?
      158. Och... już nie dam rady....
      159. Już nie mam pomysłu na pytania...
      168. Dlatego przeskoczyłam 9 pytań.
      169. Jednak pytanie z końcówką 69 musiało pozostać! :o
      170. Uznajmy, że tego pytania 169 nie było. (y)
      171. Ile było pytań?
      172. Ulubiony wyraz?
      173. Dobra, kończę, bo mi się telefon psuje >.<
      174. Pa!

      Usuń
  6. Przepraszam, ale muszę się wtrącić.
    Od pewnego czasu mam zajęcie, że uczę się wszystkich praw, nie tylko uczniowskich. I cóż, albo ty jesteś nideudolna w kłamaniu, albo nauczycielka nie zna się na swoim zawodzie. Do wyboru, do koloru.
    Nie mogą być niezapowiedziane sprawdziany. Sprawdzian to nie to samo co kartkówka, WSZYSTKIE sprawdziany muszą być zapowiedziane z conajmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Tak samo, już dawno oceny powinny być wystawione i NIC nie powinno już na nie wpływać, nawet 'niezapowiedziany' sprawdzian, który nawet nie ma racji bytu.

    Pozdrawiam,
    Solflore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdy wie, że sprawdziany muszą byc zapowiadane. Troszke sie pomyliłam, bo zapowiedziała DWA TYGODNIE PRZED, ale nie przypominala, więc zapomniałam jak prawie kazdy. Nie mogła wstawić ale może się pomyliła, no nie wiem.
      No eh powinna przypomniec.

      ~Lyene

      Usuń
  7. Nauczycielka nie musiała wam o niczym przypominać. Powiedziała raz i to wystarczy, zapowiedziała i nie jest jej winą, że zapomnieliście. Wywiązała się z tego, co powinna zrobić. Wątpię, aby cała klasa zapomniała o sprawdzianie, a nawet jeśli to mogłaś sobie zapisać w zeszycie, kiedy, jak i co.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)