Menu

czwartek, 4 czerwca 2015

Co dalej?


Jak wiecie ogłosiłam już wyniki konkursu itd. więc co teraz? Trzeba by wziąć się za jakąś serię. Kiedyś do posta dodałam ankietę o czy ma ona być:



Wybraliście moją propozycję - CHANGES STUFF
Na czym będzie polegać ta seria? Otóż wybieram sobie jakieś ubranie/dodatek/buty ze sklepu odzieżowego, potem tworze do niego jakiś look. Zadanie wydaje się być proste, ale to wy będziecie wybierać tą rzecz poza tym nie musi być ona ładna.

Przykład:

Wybrałam taką rzecz -


Look do tej rzeczy - 

                                      (Boże jak ja wyglądam o.e )


No więc nowa seria mogłaby polegać na czymś takim.


Kolejną propozycją było WYGLĄDAJ JAK GWIAZDA. To nic innego jak wybranie jakiegoś zdjęcia (np. Seleny Gomez) i zrobienie takiego samego (podobnego) looka na MSP.

OCIENIANIE LOOK'ÓW to po prostu jak sama nazwa wskazuje ocenianie looków, nie jest to jakieś kreatywne czy zaskakujące więc myślę że to słaby pomysł.

PRZEGLĄDY SERWERÓW polega na tym że wchodzę na serwer (np. Niemiecki) i opisuję go, styl jaki tam panuje itd. oraz porównuje go do naszego Polskiego serwera.

WASZE PROPOZYCJE:


Seria byłaby podobna do mojego konkursu. Nie ukrywam też że nie mam jakiejś masakrycznie dużej ilości sc i nie mam za bardzo ochoty wydawać ich tylko na prezenty dla innych. Propozycja jest dobra, ale nie na serię.


Napisałam już wcześniej komentarz że to pomysł bardziej na artbooka niż na serię. 







Tak szczerze mówiąc to nie wiem jaką serię mam wybrać. Liczę też że może pod tym postem pojawi się więcej interesujących komentarzy z propozycjami. Kiedyś też była ankieta dotycząca zdjęć pod postami. Z góry mówię, że to nie tak, że chcę tu pisać o sobie itd. zgłosiłam się by pisać posty o MSP i tak będzie. Ale uważam że moje posty powinny być ciekawsze | bardziej urozmaicone więc chciałabym dodać te zdjęcia i jak widzicie wyżej jakieś takie ozdobne paski oddzielające poszczególne tematy od siebie. Nie wiem czy wam się to spodoba mam nadzieję że tak. Kończę już ten post bo pewnie i tak większości nie chciało się czytać tego co tu napisałam xD 

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3

(Niedługo pojawi się post z zaległymi logami)



Byłabym wdzięczna za zagłosowanie w ankiecie ;)

13 komentarzy:

  1. Może być wykreślanka albo czasami propozycję Nicków? Ewentualnie ,,Puzzle '' ( Bierzesz zdjęcie obojętnie jakie byle z MSP i je ,,Rozcinasz" numerujesz i w każdym poście wklejasz Scr ułożonych puzzli)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze gazetka o msp albo tworzenie ubrania, pokoju?
    Albo co moglo by dojsc na msp?
    ~~ Lisndore

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz rysowac? Jesli tak to moze to: Wymyslasz jakis nowy konkurs ktory moglby byc na msp, ryjesz animki ubrania jakie moglyby w nim sie znajdowac. Jak nie lubisz rysowac to nie :_P

    OdpowiedzUsuń
  4. A może taka seria, w której przeprowadzasz wywiady z dziwnymi użytkownikami??? :ppp to byłoby świetne *.*
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  5. ( Odrazu mówię, że ro bardziej pomysł na posta, nie serię! )
    Może przeprowadzisz wywiad z użytkownikiem, który ma niski level. Zapytała byś go o to czy dobrze czuje się z niskim levelem, itp, itd
    'Emihay

    OdpowiedzUsuń
  6. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  7. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  8. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  9. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  10. China910 okradła mi konto! Zgłaszajcie i blokujcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/ JEŚLI JESTEŚ ODWAŻNA MOŻESZ TO SPRAWIĆ?): WSZYSCY PISZĄ, ŻE DZIAŁA... , ALE JA SIĘ BARDZO BOJE :c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)