Menu

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Brak internetu...

Hay!
Tutaj Lyene.
Nie pisałam kilka dni, ale w tym poście się dowiecie dlaczego.

Nie pisałam przez ... internet! Od kilku dni już nie mam internetu, ale w telefonie jakoś magicznie jest. :-:
Miałam tego posta już wczoraj napisać, ale wyleciało mi to z głowy.

Mam jeszcze do Was taką prośbę: Internetu w komputerze nadal nie mam więc jakby ktoś miał pomysł na posta, który miałby być napisany z telefonu to proszę o napisanie komentarza z pomysłem. (:
Dziękuje!

To już tyle!
Przepraszam za ten krótki post, ale jest on informacyjny,a informacyjne chyba nie są nie wiadomo jak długie..
To.. wszystko.
Pa!
~Lyene

8 komentarzy:

  1. Niestety nie mam pomysłu na posta z tel. Może po prostu poczekaj aż wróci ci internet ?
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę oddać Ci moja serie która prowadziła na innych blogach, a mianowicie 'dżemy msp'
    Seria polega na tym, ze wybierasz jakas sytuacje na MSP np powstanie konta alakinga i ja przekształcają np. Piesek Henio zjadł komputer i wyplul z niego MSP a z niego wypadło konto alakinga czy cos takiego xdd
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób serię, w której na telefonie będziesz pisac do moviesów "chcesz vipa?" i sprawdzaj ich reakcję. xD Oczywiście zrób se durne nowe konto i z niego pisz xD.
    Zrób skcrerny rozmowy, dodaj do posta i Włala.... POST GOTOWY.
    ♡♡
    ~Meiye

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga, ja komentarz z pomysłem napisałam w Twoim ostatnim poście, ale teraz nie chce mi się go przepisywać. Leń ze mnie ;_; Jeżeli przeczytałaś mój poprzedni komentarz pod tamtym postem, to na pewno to wiesz, bo coś mi się wydaje że Wy naszych komentarzy nie czytacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do tego posta, o który mi chodziło: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2015/05/geek-chic-propozycje-stylizacji.html?m=1

      Usuń
    2. No dobra, napiszę ten komentarz jeszcze raz bo nie wiem czy go przeczytałaś:A właśnie! Mogłabyś prowadzić serię "Tworzymy emotikony". Za pomocą różnych kombinacji i znaków mogłabyś stworzyć mnóstwo emotek, których będziemy używać. I pod niektórymi postami będzie konkurs, w którym my zaprojektujemy własne emotki i wygra autor najciekawszej :3 Będziemy musieli również napisać, co oznacza dana buźka/znaczek.

      Spodobał się pomysł? :3

      Usuń
    3. Popieram!

      Usuń
  5. Rozumiem brak internetu i wg.. ale inne redaktorki się obijają z wyjątkiem Jess.. nie ma jakos ciekawych postów same looki i omawianie oczywistych rzeczy.. zero inicjatywy zero akcji.. post o strasznym msp ! To był dobry temat... Blog zawalony jest postami o lookach albo o postach pt 'nie mam pomysłu'.. Chcemy akcji.. czegoś się dowiedzieć zabawcie się w detektywa.. możecie rozwiązywać dawne zagadki np kim była Nikuss bądz jakies słowo o Arli ? Coś o oszustach a nie o dzieciach które piszą do cb dla jaj.. Cos co kogoś wciągnie i zainteresuje. Afery plotki i tajemnice... rozumiem nie kazdy chce byc wscipskim ale posty o lookach i innych duperelach są juz nudne.. jest z 5 redaktorek i 1 post na dzień a w podaniach pisało ze posty bd codziennie.. rozumiem szkoła ale post zajmuje z30 min.? Nie wiem jak mozna pisac post 2 h... Jesli jest problem techniczny to ok ale posty są juz po prostu nudne... Uważam ze Jess i Lyene najbardziej się do tego przykladają :)) Pozdrawiam i przepraszam za brak wszelkich przecinkow i polskich znakow oraz bledow ale opinia pisana jest z telefonu / UWAGA komentarz nie mial na celu urazenia redaktorek.. komentarze typu "przenies sie na inny blog" nie są potrzebne gdyz z tym blogiem jestem
    od dawna i lubie tu wchodzic nawet jesli posty nie sa zbyt ciekawe... OK KONIEC.. JUZ.. / Candee

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)