Menu

środa, 24 czerwca 2015

~ Beznadziejny Post ~.

Cześć, tak jak widzicie po tytule ten post będzie beznadziejny. Pierwszym powodem będzie to, że będę się użalać nad sobą :)) nie powinnam tutaj pisać takich rzeczy itd.
Zacznijmy od momentu w którym Natalia ogłosiła nabór na redaktorów bloga. Wtedy wiedziałam, że mam szansę dostać się na ten blog i nie mogę tego zmarnować, z niecierpliwością czekałam na wyniki. Udało się zostałam przyjęta. Ogromnie się cieszyłam, nie wiedziałam jak zacząć post powitalny i jak pisać te w przyszłości mimo, że mam (powiedzmy "miałam" bo nie pisze na nim) bloga o MSP. Obawiałam się hejtów i tego, że tak *dużo* osób czyta moje posty (dużo bo na starym blogu miałam tylko kilkunastu czytelników). W miarę tego co się działo na tym blogu, traciłam chęć do pisania. Redaktorki odeszły, inne nie pisały. Nadal mam poczucie, że jestem tutaj sama mimo tego, że Lyene i Indo czasem coś napiszą. Powoli tracę wiarę iż moje posty się wam podobają. Cały czas tylko te "stylizacje", osobiście mam ich dość c': ale piszę je żeby "mieć spokój". Czuje, że to co robię mi nie wychodzi. Z jednej strony mogłabym odejść tak jak inni lub zrobić sobie przerwę, ale nie chce żeby blog był pusty. Czuje się odpowiedzialna za wszytko. Tak to może wydawać się śmieszne bo to wcale nie mój blog itd. Pewnie niedługo napisze, że w wakacje będą lepsze posty i w ogóle. Ale dobrze wiem, że tak nie będzie bo co mi po "wolnym czasie" gdy nie będę miała chęci? Nie wiem co będzie dalej, postaram się nadal pisać, pisać lepiej i ciekawiej. Czy to mi wyjdzie? Szczerze - Wątpię. 
Teraz przejdziemy do posta z logami. Chodzi o to, że ktoś napisał iż moje loga są najlepsze (czy jakoś tak). Potem jeszcze ktoś napisał "logo od mistrza". Wszystko skończyło się na uwagach do mnie, pouczeniach. Ja odebrałam to tak - macie za złe, że nazwałam się mistrzem. A proszę was, nic takiego nie napisałam :') Loga zrobiłam tak jak umiem wcale nie uważam za jakiegoś speca.

Co do tego komentarza (nie jest w całości).. To nie wiem dlaczego wszyscy "chcą to zobaczyć" ;-; 

Wszystkie wasze pouczenia wzięłam sobie do serca. Oczywiście, że mogłabym robić loga lepiej, ale nie potrafię. Znam i używam tylko 2 programów do obróbki lóg/log? (nie wiem jak się to pisze)
Więc nie mam za bardzo możliwości poprawy. Jeśli znacie jakieś dobra w miarę łatwe w obsłudze programy napiszcie mi ich nazwy choćby pod postem.

To chyba tyle? Tak wiem nawaliłam.
Ale jest coś jeszcze jutro nie będzie posta. Mam zakończenie roku i tak dalej..
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


18 komentarzy:

  1. Ooo, mój komentarz w notce. No sory, co Ci dało danie mojego komentarza? Wyraziłam tam tylko swoją opinie...
    Bai, bai!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wszystkie komy. Jak widać większość widać że cię lubi i uważa że robisz świetnie loga a 2/3 osoby że mistrzem nie jesteś i i są osoby co robią lepsze loga i gówniane dodatki i jakieś zasrane cienie i inne . Dla mnie twoja loga są śliczne i nie muszą mieć żadnych innych dodatków bo ja nie cierpię lóg naćpanymi "dodatkami" i firmami że nawet ledwo co widać Movie . Jak widać się wkurzyłam i nie - nie podpiszę się bo nie chcę mi się ;p . Jest trzymaj się i nie poddawaj ! Nie słuchaj tych hejtów innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie. Ty nie możesz odejść. Podtrzymujesz tego bloga, piszesz najwięcej. Twoje posty są naprawę, na możliwości dostania się na bloga Abi. A hejterzy? Nimi sie nie przejmuj. Każdy ich ma, ale ja nim nigdy nie będę. Tak, ja uważam twoje loga za najlepsze. Mój komentarz (a raczej trzy słowa) też jest w poście. Proszę, jeżeli hejtujecie ją, zapraszam, mnie można bez końca. Nie jestem na to wrażliwa. Mówię Ci, nie zwracaj na nich uwagi.
    'C ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pfff... Hejterzy. No jeżeli ktoś Ci coś złego napisze na Twój temat to nie oznacza, że Cię nie lubi, bądź jestem "hejterem". Każdy ma prawo do własnego zdania, a ty nie powinnaś się tym przejmować ;*** A loga masz B-O-S-K-I-E... Jedyna redaktorka, która pisze regularnie i nie ma tego gdzieś, że się tu, do Nat dostała ;) HEJTERÓW MIEJ GDZIEŚ (W DU*IE), ALE TO WSUMIE SUPER, ŻE ICH MASZ, BO KTOŚ JEDNAK CIĘ PODZIWIA I CI ZAZDROŚCI. Hejtowanie = Zazdroszczenie

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają Tw loga ; 3 Właśnie to mi się w nich podoba, że są takie wyrazne i nie przesadzone... C:

    ~Misia 1289(msp)
    ~Iwonalove (tfm)
    ~Ivka

    OdpowiedzUsuń
  9. PicMoney- program, który polecam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jessy prawda jest taka ze tylko ty i Lyene sie staracie a zwlaszcza ty. Moze Nat zrobi nowy nabór..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesu jeśli nie podobają wam się moje posty to mogę odejść. Pff. ;=;

    OdpowiedzUsuń
  12. Nierozumiem. Jakie znowu hejty? Przeczytałam WSZYSTKIE komentarze pod tamtym postem i widziałam (oprócz podlizywania się) tylko opinie. Sama swoją napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. a czy napisałam, że uważam wasze komy za hejty? c': no prosze was -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o WSZYSTKIE komentarze...

      Usuń
  14. Z hejtami zawsze się spotkasz- to normalne. Ważne jest jednak, żeby zwyczajnie je lekcewarzyć i nie brać do serca. :')

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)