Menu

niedziela, 21 czerwca 2015

Animacje Starego MSP - o co chodzi?

Witam, po raz drugi dzisiaj. Jest kolejny post bo nie wiem czy pamiętacie odrabiam je. Na początek powiem, że nie jestem pewna czy był taki post (na ten temat) na tym blogu, więc jeśli jednak już był to nie hejtujcie od razu, że ściągam z kogoś czy coś... No to przejdźmy do tematu - ANIMACJE ZE STAREGO MSP. Co to w ogóle jest, o co to całe halo? Jak wiecie kiedyś nasze MovieStarPlanet miało inną grafikę, wszytko wyglądało zupełnie inaczej np. miasto było takie:

 Były też słabsze zabezpieczenia serwerów, a modzi nie przywiązywali większej wagi do "brutalnych, nie właściwych animacji". No i kiedyś pomyśleli, że powinny to zmienić i usunęli je. Ale jak one właściwie wyglądały? Oto kilka przykładów:


                         Jak widzicie była animacja faQa xd

Większość animacji pochodzi z konkursów. Jeden z nich udało mi się znaleźć
                               (Jaki widzicie jest tutaj ta animacja z sercem, której już nie ma)

I ktoś mi powie
~ No tak.. stare animacje były fajne, ale co z tego przecież nie można ich kupić.
~ Ale można je pooglądać ;) na naszym msp jest kilka miejsc gdzie można je jeszcze zobaczyć!

Pierwszym miejscem gdzie można oglądać stare animacje to gra CASTING



Drugim miejscem są FILMY. Kiedyś usłyszałam o filmie Seleny3 pt. Dziewczynka na rolkach.
(było to bardzo dawno.. kiedy miałam jeszcze swojego bloga z msp ;d to przeszło rok temu)
W scenach są usunięte animacje


 Film możecie sami sobie obejrzeć:


Trzecim miejscem gdzie można znaleźć usunięte animacje są ARTBOOKI, niedawno znalazłam taki art ale nie pamiętam jak się nazywał i no... no nie mam obrazka.

To chyba raczej wszystkie opcje. A wy co sądzicie o tych animacjach? Czy modzi mieli podstawy by je usunąć?

PS: W najbliższym czasie pojawi się więcej tematów o starym MSP ;) Mam nadzieje, że posty będę ciekawe dla większości z was.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3

9 komentarzy:

  1. Dziwne, że stworzyli animację faQa. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) takie posty są fajne.. o ciekawostkach! Post swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowne loga, tak samo jak posty. Podziwiam ciebie. ♥
    'C

    OdpowiedzUsuń
  4. Był Jeszcze alien competition skąd jest ta animka z filmu seleny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kellow z bloga abieska wariatka i msp sciagnela wszystko identycznie napisała !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jest taka animka z piłą, nie wiem czemu modzi ją usunęli, przecież ona w ogóle nie była brutalna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że takie pisanie o starym MSP jest bardzo ciekawe, bo można powspominać, a nowi użytkownicy się trochę dowiedzieć. Też mam zamiar poruszyć ten temat na moim blogu. (Blog: MSP paczałami Pauli lub paulinabloguje.blogspot.com)I mnie rozmowy o starym MSP bardzo ciekawią.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)