Menu

niedziela, 21 czerwca 2015

#3 Changes Stuff

Cześć, dzisiaj trzecia część CHANGES STUFF.
Co wybrałam na dziś? Takie o to rzęsy:

Więc tak, są dla vip więc dziś i tak stylizacje tylko dla nich. Wybrałam je ponieważ są tanie i można je fajnie wykorzystać. Ale najpierw trzeba się jakoś pozbyć tych brwi i cieni bo na naszej ms wyglądają okropnie.

                                                           (włosy zdjęłam żeby wam pokazać całość)
                                     Takich kolorów użyłam żeby zamaskować zbędne rzeczy. Taki jest efekt:
 
Teraz wystarczy tylko dobrać odpowiednie dodatki i włosy.

1. Look

 Tutaj nawet nie widać tych okropnych brwi. Sam look nie jest zły.
INFO: koszt - 3725 sc
           kupno - VIP
Skład looka:


Inne wersje kolorystyczne:


2. Look

 Tutaj bardzo mi się podoba, włosy idealnie pasują do wianku. Sukienka jest boska.
INFO: koszt - 7 diamentów & 2450 sc
           kupno - VIP
Skład looka:

 Inne wersje kolorystyczne:


3. Look
 Tutaj specjalnie spróbowałam zrobić cienie, ale nie wyszło to najlepiej.
INFO: koszt - 3100 sc
           kupno - VIP
Skład looka:


 Inne wersje kolorystyczne:


No to na tyle. Zapomniałam w ogóle powiedzieć ile będzie części, więc mówię teraz będzie ich 5 tak jak poprzednio.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


2 komentarze:

  1. Ładne looki, chociaż te rzęsy nie są jakieś przepiękne. Mi by chyba nie wyszły (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy jak na dzisiejsze czasy same w sobie rzeczywiście są dosyć tanie, ale brwi wyglądają okropnie przed zamaskowaniem.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)