Menu

poniedziałek, 22 czerwca 2015

|2 Indo podróżuje po MSP!

Hejqo! Tutaj Indo. Dziś będzie następna część serii. Tym razem będą Niemcy. Przed zaczęciem dodam jeszcze, że dodam na końcu bardzo fajny look i, że dodałam jeszcze twarze.
Pierwszą osobą jest angelinatoni. Posiada ona 76 lvl. Ma kanał na YT, na którym już dawno nie nagrywała. Przez pewien czas była ona usunięta, i miała konto angelinatoni'. W najlepszych przyjaciołach ma gogianę, z którą zna się raczej długo, bo angelinatoni nagrała z nią teledysk. Jedziemy dalej!
Pierwszy ArtBook z TOP. Hmm... nie wiem, o co tu chodzi, ale może wybierają kto jest ładniejszy? ArtBook ma 3OO3 Love It, 2895 komentarzy oraz ma 29330 fejmu. Za bardzo nie mam, co tu opisywać, dlatego też przejdźmy dalej. :)
:(, nie ma unikatów. Czegoś bardziej się spodziewałam, a tu normalne ubrania. Pierwszym miejsce (jak widać) jest sukienka czarna z dodatkiem odcieniu różu. Niestety, ale nie pisze, ile ma Love It, ale można ją kupić za 132 SC. Przejdźmy do Look'u.
Pierwszy Look z TOP. Jest już dosyć długo w TOP. Ma 81 tysięcy Love It (bardzo duuuuuuuuuuużo). Mi się osobiście podoba, a wam? Jest stworzony w barwach brązu i trochę jest tam również białego. Teraz przejdźmy do następnej rzeczy!
Tak, samo jak we Finlandii. Ja myślę, że w każdym kraju będzie ta przypinka. Nie mam, co za bardzo tutaj opisywać. Teraz przejdę do ostatniej rzeczy, a mianowicie twarzy!
Odwzorowałam ją w Klinice Piękna, ale nie wiem, czy dobrą cerę wzięłam. Niemki charakteryzują się takim plastikowym stylem, co każdy z was wie. Oczy zazwyczaj mają takie jak na obrazku lub jeszcze mają często szare i brązowe. Usta to wiadomo. Zawsze są takie jak odcień cery. Przejdźmy teraz do wyjątku posta, czyli tego fajnego Look'u.

Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, a wam? *-* Niestety składu nie podam, bo on jest usunięty. Ma on kolor niebiesko-biały oraz czapka renifera jest beżowa. Ale ten Look jest cudny!

Myślę, że post wam się spodobał. Teraz pytanie, czy chcecie abym ja wybrała kraj, czy wy? Piszcie w komentarzach! Pozdrawiam!

Indo:3



4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)