Menu

sobota, 20 czerwca 2015

#2 Changes Stuff

No to co? Pora na drugą część CHANGES STUFF :)
Co wybrałam na dziś? Taką oto maskę:


INFO: Tak jak napisałam to chyba jakaś maska, choć bardziej malunek na twarz ze wzorem lamparta. Pochodzi ona z konkursu "Jungle Fever".
OCENA: Ten malunek nie jest taki zły, ale myślę, że nie pasuje do wszystkiego. Stworzenie looka z tą maską było w pewnym sensie wyzwaniem, jednak da się to zrobić.

No to lecimy

1. Look:

 Podobają mi się te spodnie, uwielbiam różnego rodzaju tak zwane "alladynki". Uszy świetnie komponują się z malunkiem. Mogłam trochę pomyśleć nad innym topem bo teraz nie bardzo pasuje mi do całości.
INFO: koszt - 2 diamenty & 2725 sc
           kupno - Użytkownicy VIP
Skład looka:


2. Look

 Tutaj wszytko mi się podoba, pomijając oczywiście, że to nie mój styl i nie kupiłabym z tego powodu looka xd. Nie jest źle uszy tygrysa pasują, bluzka też.
INFO: koszt - 3075 sc
           kupno - Użytkownicy VIP
Skład looka:


3. Look

 Ta stylizacja nadaje się bardziej na bal przebierańców :') Teraz jak na to patrze to myślę, że mogłam się bardziej postarać. Look jakoś ujdzie, ale najlepszy to on nie jest.
INFO: koszt - 2975 sc
           kupno - Zwykły użytkownik
Skład looka:


To już wszystkie looki, wiem, że obiecałam wam wersje kolorystyczne no, ale to był wzór lamparta i no raczej tutaj dobrą opcją były odcienie pomarańczu.
Zaznaczyłam wam kolory których można by było użyć no i biały & czarny który jest potrzebny to zrobienia wzoru lamparta bądź tygrysa.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


6 komentarzy:

  1. Świetne looki! Widać jesteś kreatywna (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywne looki, a zarazem udane. Mi nigdy by nie wyszły XD
    'C

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywne looki, a zarazem udane. Mi nigdy by nie wyszły XD
    'C

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post! Trzymasz bloga przy zyciu :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)