Menu

wtorek, 30 czerwca 2015

#1 Loga

Hejqo! Tutaj Indocrine, po raz drugi. Jesy, pozwoliła mi także robić loga, więc zacznijmy. W komentarzach możecie zgłaszać się po loga. Należy napisać: jaki chcesz mieć styl, nick na msp oraz jakie mają być napisy. ŻEBYM ZROBIŁA CI LOGO MUSISZ MIEĆ MNIE W ZNAJOMYCH! Dobrze, teraz przejdę do lóg/log (nie wiem, jak to się pisze).
1. - dla Kellow
Wyobrażałam sobie, coś innego, ale wyszło nawet, nawet. Myślę, że ci się podoba. Chciałam zrobić coś takiego jakby kawaii, a tu coś innego wyszło, ale cóż.
2. - dla IceteaQ
Chciałaś logo wakacyjne, dlatego też postawiłam na plaże i na animkę z jakimś sokiem, czy coś. Myślę, że logo ci się podoba.
3. - dla Bobcia Jodzia
Powiedziałaś, że chcesz byle jaki, aby było. XD Więc, masz takie coś. Myślę, że ci się podoba.

Myślę, że podobają wam się loga. ;3 Zgłaszajcie się po loga, ale dopiero je zrobię za tydzień, max dwa tygodnie, ponieważ 2 lipca, czyli czwartek wyjeżdżam nad morze na 8 dni. Więc przez ten czas nie będzie postów! Jutro prawdopodobnie też się post nie pojawi. To tyle. Pozdrawiam,


16 komentarzy:

  1. Ładne loggełła. `o` Ja lepiej sama sobie takie zrobię, wtedy będzie dokładnie takie jakie chcę. (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po logo będzie dużo wymagań:
    Mroczne ub letnie jak chcesz z animką ducha którą zamierzam kupić. Tło jakieś mroczne lub letnie oraz podpis Orbita i jakiś cytat.
    Maja997733 sory ale pisane na szybko i z blendami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się po logo! ❤ Wszystkie są cudowne. Zaskocz mnie B)
    Nick: lala NR1 0
    'A *Dawna Cind*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po logo! ❤ Wszystkie są cudowne. Zaskocz mnie B)
    Nick: lala NR1 0
    'A *Dawna Cind*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę logo. Chciałabym, żeby było letnie. Look jaki chcesz, tak samo z animką. Gdybyś mogła daj tam jakiś cytat i zamiast nicku, napisz ~ Kafelek. Mój nick w grze to: 1babi1
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o logo c: tło itp. Wybierz sama tylko proszę o mój Nick i cytat po angielsku
    mój nick: aniolek 100% [wysłałam ci zaproszenie do znaj]

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę logo letnie.
    Nick Selenne
    A resztę to zrób sama.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiedziawszy, nie jestem ,,fanką" stylu kawaii, ale z racji, że wielokrotnie byłam w Japonii, styl ten przypadł mi do gustu. Jeśli chodzi o loga, polecam Ci program Pixlr Express. Do wyboru są tam świetne czcionki oraz efekty. Po prostu brakuje mi czegoś w Twoich logach, ale mimo wszystko - są ladne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten program. Jak będę robić następne loga to zrobię jeszcze w tym programie.
      ~Indocrine (z drugiego konta :3)

      Usuń
  11. Powiem krótko - zajebiste loga! *0* Mam Ciebie *chyba* w znajomych, więc mogłabym poprosić o logo?
    Nick: Selenaxs5
    Styl: pastel goth
    Napisy: Mój nick oraz cytat „Never Give Up".
    Look: ten, który mam na sobie. ^^

    Super notka! :3
    ~Selenaxs5/Lookinila/Milcia/Jeleń
    TaaaQ, z telefonu! *0*

    OdpowiedzUsuń
  12. A co też się zgłoszę c:
    Nick: Independent Girl
    Poproszę logo w stylu artystycznym, kreatywnym (?), w sensie że na tło np. kredki albo pióro. Podpisz mnie nickiem, z dopiskiem "Cordelie". Poprosiłabym jeszcze cytat "Bo widzisz, Harry, to nasze wybory pokazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprosiła bym logo:)
    nick: Dagmarak8976
    Styl: Wakacyjny, morski
    Napisy: Poprosiła bym mój nick i napis "Directioners: :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)