Menu

piątek, 19 czerwca 2015

#1 Jesy creations ♥

Hej, tak wiem, że zawaliłam i nie pisałam postów już wyjaśniam. Jak wiecie (choć pewnie nie..) w czwartek byłam po odbiór nagród z konkursu plastycznego, zajęłam pierwsze miejsce czego się ani trochę nie spodziewałam, nie mniej ciesze się. Dzisiaj w końcu doszły wyniki kolejnego konkursu (tło komputera.. robione w paincie) na które również czekałam i też okazało się, że zajęłam pierwsze miejsce. Pani obiecała mi, podwyższenie oceny na koniec roku no i ostatnio też poprawiłam kilka przedmiotów więc będę mieć świadectwo z paskiem. Ogólnie ostatnio mamy same próby na zakończenie roku więc lekcji praktycznie już nie ma, no a do wakacji już tylko 6 dni!
Ale może już przejdźmy do tematu posta. Dzisiaj pomysł jednej z czytelniczek bloga, czyli :
- Wykonuję rysunek ubrań które mogły by się pojawić na MSP
- Robię zdjęcia
- Redaguje posta

No to zobaczmy co tam dla was namazałam..


Stylizacja: Ogólnie myślałam o jakimś stroju na lato, ale on bardziej nadaje się na wiosnę. Jednak uważam, że jakoś ujdzie. Może nie potrzebnie dodałam ten czarny sweter? No cóż mówi się trudno.

Buty:


Na koturnie, miały wyglądać jak te:


No, ale widzicie jak wyszły.

Spódniczka:

Zwiewna, pomarańczowo - kakaowa, na lato. Miała być taka jak ta:


Ale narysowałam ją z innym wykrojem, który odsłania jedną nogę.

Bluzka & sweter:


Niebieska bluzka miała dodać energii temu look'owi, a sweter elegancji. Czy wyszło tak jak chciałam? Uznajmy, że tak xd

Włosy:

Miały być prawie takie:


Ale nie dałam opaski na czoło i włosy są bardziej puszyste (trochę pofalowane..)

                           
Tutaj takie przerobione zdjęcie.. po co je dałam? Nie wiem xd Ale następnym razem nie biorę się za taką "zabawę" bo i tak nic z tego nie wychodzi.

To chyba tyle co do mojego rysunku. Ja sądzie, że mogłam zrobić go lepiej, a wam jak się podoba? Czy jesteście za tym żeby takie ubrania pojawiły się na MSP itp.

! Przeczytaj ! ---> Posty zaległe, które powinnam napisać pojawią się jeszcze dziś (jeden lub dwa) na blogu. Pod postem z logami pojawiło się kilka zamówień na kolejne więc jeśli chcesz logo musisz! ZAPROSIĆ MNIE DO ZNAJOMYCH NA KONTO: Jesy <3 
Nie mam czasu by tego robić a potrzebuje wszystkich którzy chcą loga do niedzieli!

! OSOBY KTÓRE CHCĄ LOGA MUSZĄ ZAPROSIĆ MNIE DO: 21.06.2015 !
Czemu to tak zaznaczam? Bo ostatnio mówiłam *pisałam* aby mnie zaprosić i prawie nikt tego nie zrobił. 
To chyba na tyle..
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 




9 komentarzy:

  1. Zroobisz jakis konkurs ,,rysowniczy,,? Tak ładnie prosze :*
    Ładna kreacja, ale ja narywowalabym inna spodnice ;) Jaka masz srednia?

    ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, tylko przez ten sweter wydaje mi się bardziej wiosenna :)
    Mogę logo?
    Nick na MSP: korczaczka
    Chcę żeby było takie bajeczne i marzycielskie typu:
    tło z kolorowymi chmurkami, jednorożce itd.
    Mój wygląd ma być taki jak w looku pt.''Unicorn''
    Cytat: Don't stop dreaming

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, mogłam go nie dodawać..
    A jeśli chodzi o konkurs to chętnie, ale wątpię żeby komuś chciało się rysować c; poza tym jeszcze nie wysłałam nagród z poprzedniego (#YEP. #NO LOGIC).
    Moja średnia to będzie chyba 4.90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dobrej sredniej :D Np. mi chcialoby sie rysowac XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie narysowałabym coś na konkurs xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ppoprosze logo nam cie w znaj Jesy mój nick zosa 77

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze w konkursach plastycznych zajmowałem 1 bądź 2 miesce ^^ Pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)