Menu

poniedziałek, 8 czerwca 2015

#1 Interviews

Hejo, dzisiaj zapowiadany pierwszy post z serii - Interviews!  Czekaj, czekaj Aga.. coś mi tu nie gra to nie miały być wywiady? To miały być i są wywiady xd tylko,że oczywiście nazwa po angielsku.
Dobra bez gadania, zaczynamy!

Wylosowana MovieStar: MaggieTheMagic


No to co najpierw wywiad potem looki.
Ja (Jesy <3) - J
MaggieTheMagic - M


J: Ile czasu grasz na MSP i kiedy założyłaś konto?

M: Ogólnie to gram od trzech lat, a to konto stworzyłam w grudniu 2014 roku :)

J: Co sądzisz o innych moviestar? Czy dla ciebie kiedyś byli bardziej pomocni/uczynni?

M: Moim zdaniem to bzdura, że ,,stare,, msp było lepsze, bardziej pomocne. Wszyscy nadal są dość
pomocni, tylko czasem leniwi ;)

J: Czy ktoś na MSP jest dla ciebie wzorem? (chcesz osiągnąć to co on itp.)

M: Właściwie to nie mam jako takiego ,,wzoru,, . Podziwiam każdą moviestar, a chciałabym osiągnąć to np. Nat czyli mieć sławnego bloga, dużą oglądalność na filmach. Dużo jest takich osób C:

J: Czyje filmy uważasz za najlepsze i który film bądź seria spodobały ci się najbardziej?

M: Bardzo podobają mi się filmy Lady Zanetki, Kathey, wyżej wspomnianej Nat (choć już niestety nie gra), ale nie mam ulubionej serii.

J: Jaki styl najbardziej ci się podoba i dlaczego?

M: Bardzo podoba mi się styl Pastel Goth. Uwielbiam kolorowe włosy, ciemne ubrania. Lubię dodawać do tego masę dodatków. Ten styl po prostu wymiata ^^

J: W jakim stylu najczęściej kupujesz ubrania (na MSP oczywiście) ?

M: Chociaż lubię Pastel Goth, to z kupowaniem ciuchów w jednym stylu bywa różnie. Zależy ile mam SC. Jeśli mam mało np. 1000 to kupuję jakieś pojedyncze ubrania w kolorze czarnym. Oczywiście staram się kupować rzeczy Pastel Goth. Czasem kupię coś Emo lub Kawaii.

J: Wolisz oglądać filmy czy Seki?

M: Zazwyczaj Seki. Zdarza się, że filmy, ale bardzo rzadko, jeśli mam czas.

J: Ostatnio na MSP pojawia się wiele moim zdaniem bezsensownych poradników typu: Jak zarobić 1 mln sc w minutę! Co o nich sądzisz?

M: Uważam, że to naprawdę durne...

J: Myślałaś kiedyś żeby się usunąć?

M: Hmm raczej nie. Wydałam no to konto trochę kasy i wolę żeby to nie przepadło bo mam ,,widzi mi się,, . Ogółem sądzę, że usuwanie się nie ma żadnego sensu, bo potem i tak będzie się żałować ;/

J: Co chciałabyś osiągnąć? (np. Mieć film w TOP, zdobyć wysoki lvl)

M: Mieć film w TOP, bo był by z tego nie mały hajs, a gdybym miała największy lvl wszyscy by mi ######### itd. itp. Więc film w TOP c;

J: Ok to już wszystko z mojej strony ;3

No i to był by cały wywiad, wspomnę tylko że było kilka wypowiedzi z błędami więc je poprawiłam.
Teraz looki

1 W który jest ubrania Maggie


Pomysł - Podoba mi się zestawienie czapki z tą opaską (oczy),reszta jest ok ale pomyślałabym nad innymi spodniami 9/10
Kolorystyka - Tutaj jest spk 10/10
Twarz - Pomyślałabym nad ciemniejszym kolorem oczu poza tym jest ładnie 9/10
Całość - Ogólnie podoba mi się twój look, ale miałam jakieś tam sprzeczności 8/10

Look uzyskał - 36/40 pkt.

2. Look dla ciebie zrobiony prze zemnie


Nie będę go oceniać bo to mój look xd Ale wy możecie w kom napisać ile otrzymałby od was punktów c;


Dobrze no to na tyle
Tak jak poprzednio możecie do wywiadu zgłaszać się w kom. Będą inne pytania, ale kilka się powtórzy.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 / Marsowa ♥



16 komentarzy:

  1. Super post.
    Przeprowadzisz wywiad ze mną Selenne
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Możesz przeprowadzić ze mną wywiad? Na msp jestem amela1699. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam do wywiadu, ale muszę zmienić strój na MSP xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post zapraszam na mojego ploga www.MjakMspoczamiZuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do wywiadu :3
    Nick: ! Julciacz !
    ~~~~~~
    Ogólnie seria mi się bardzo podoba. Świetny pomysł z tymi lookami.
    /Julciaczeq

    OdpowiedzUsuń
  6. Na twoim miejscu zdecydowanie zrezygnowalabym z wianka i z tatuaży (nieiekoniecznie, ale moim zdaniem wgl by to lepiej) PS Bardzo fajna seria ;* ~Misia 1289

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałem posta tej Oli co pisała wcześniej,
    że śćiągasz... To jest podobne i stawiam na stronę tej olki czy jak tam ona...

    ANONIM_NA_ZAWSZE

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorka, że są błędy ale koma przekręca :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem Twój Look 9/10. Ja nie dałabym tych hmm... Jakby to nazwać? Uszek? Więc nie dałabym tych 'uszek' i 'kościstych' legginsów. A tak to śliczne (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;-;
    Hah... Filmy Lady Zanetki . mhm... genialna osoba, ale teraz gram tam ktoś inny, a mieć film w TOP to marzenie.? Co? Przecież każdy tam może mieć film lub jakiś durny sek.

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to moze prawdziwej Lady Zanetki? Moze nie wszyscy wala chamskimi reklamami O MAM SEKA ZOBACZ ! Tak, ja chcialabym miec film w top, idioto.

      ~MaggieTheMagic

      Usuń
  11. Super post
    Meggaaa look, bardzo mi się podoba zestawienie kolorów i dobranie stroju do tych włosów, które dla mnie są wyzwaniem
    Bay
    ~lolme
    A chwilę mogłabyś przeprowadzić ze mną wywiad? Przepraszam że nie odpowiadam na tw zapro, ale postaram się jak najszybciej obecnie mam lagi
    No to
    Bay
    ~lolme ( to mój nick na msp)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za miłe słowa, co do wywiadów to osoby wybieram losowo. A jeśli chodzi o sprawę z "Olą" to nie czuje się jakoś winna..

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)