Menu

środa, 17 czerwca 2015

|1 Indo podróżuje po MSP!

Hejqo! Tutaj Indo. Pamięta mnie ktoś? o.e Teraz posty od mojej strony będą pojawiały się częściej (mam taką nadzieję). Na dziś przygotowałam dla was nową serie, którą pewnie znacie. Chodzi oto, że ja wylosowuję jakiś kraj na MSP, i go potem sprawdzam, czyli np. kto jest pierwszy w highscores itd.
Więc zaczynajmy! :'D
Losu
Losu
Losu
Losu
Losu
Losu
I wypadło na Finlandię!
 Pierwszą osobą jest chłopak, co rzadko się zdarza. Wow, gra on od 2O12 roku. Miesiąca nie znam, bo nie umiem tego języka. D: Jak widać ma 67 level. Co więcej nie ma, ani dziewczyny, ani najlepszych przyjaciół. Prawdopodobnie już nie gra. Nick widać, więc nie będę pisać. Jedziemy dalej!
Pierwszy ArtBook z TOP. Może to jakaś informacja? Czy coś w tym stylu. Chętnie bym przeczytała to, ale jak wspomniałam na górze, nie umiem tego języka, i raczej nikt z was też nie będzie umiał. Dobrze, tutaj nie ma zbytnio, co opisywać. Jedziemy dalej! x2
Pozwoliłam sobie dać całą stronę z TOP. Jak widać pierwszym miejscem jest bluzka (chyba top, czy coś) koloru różowego, i ma jeszcze białe kropki, ale takie wielkie kropki. Jak widać ma 188 Love It, co jest dla mnie bardzo mało. Na przykład patrzcie na miejsce 7, co ma 45 Love It. Jedziemy dalej! x3
Hmm... ten oto look ma pierwsze miejsce w TOP. Widać, że jest taki mroczny. Ten look jest tej samej osoby, co ArtBook. Look ma obecnie 13O Love It, w tym mój. Za bardzo nie mam, co tu opisywać, więc lecimy dalej!
Nie, tego to się nikt nie spodziewał. To samo, co u nas. A może we wszystkich krajach jest ta przypinka? :o Nie wiadomo, ale w następnym poście się dowiemy. Nie mam, co tu opisywać, więc przejdę do zakończenia posta.

Finlandia nawet mi się podoba, a wam? Ja daję jej 7/1O, a wy? (: Piszcie w komentarzach, ocenę i jaki kraj chcecie następny. Bo mogę wylosować ja, albo wy zdecydujecie. Myślę, że seria wam się spodobała! :) Pozdrawiam,










14 komentarzy:

  1. O moje logo xd myślałam, że go nie weźmiesz bo nie wyszło za bardzo ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna... Australia jeśli jest takie MSP (y)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... Napiszcie jakiś post ciekawy.. A nie jakieś zabawy.. bo wiele rzeczy się dzieje..a nikt tego nie opisuje.. Jessy.. Twoje loga są cudowne.. a zwłaszcza te :)). Kiedyś ktoś napisał że Lyene i Jessy tylko piszą ciekawe i dobre posty.. Zgadzam sie z tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Turcja ( O ILE JEST )

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemcy niech w następnym poście będą :3. Widzę, że nie tylko ja wybieram ten kraj.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)