Menu

wtorek, 16 czerwca 2015

#1 Changes Stuff

Hej, dzisiaj pierwsza część CHANGES STUFF :)
No to zaczynamy. Dzisiaj wybrałam taką oto rzecz:

Można ją znaleźć w - dodatki >> inne
Jest to tak jakby spódniczka z kwiatów.

Lecimy z lookami:

1.


Podoba mi się połączenia bluzki z tą "spódniczką". Wysokie kozaki uzupełniają ten look, a dzięki bordowym włosom stylizacja nie jest nudna.
INFO : koszt - 4950 sc
            kupno - użytkownicy VIP.

Skład looka:



2.


Strasznie podoba mi się ten look *~* (chyba go kiedyś kupie..). Jedne z moich ulubionych włosów oraz te wspaniałe buty - to jest to.
INFO: koszt - 3900sc
           kupno - zwyczajni użytkownicy

Skład looka:



3. Look 

Tutaj poszłam jeszcze bardziej w  kwiaty, widać je na kapeluszu oraz na bluzce. Na początku myślałam, że przesadziłam z ilością kolorów, ale teraz stwierdzam, że nie jest najgorzej.
INFO: koszt - 3950 sc
           kupno - użytkownicy VIP




To chyba na tyle jeśli chodzi o pierwszą część CHANGES STUFF. Znów przepraszam za tak krótki post, ale dzisiaj musiałam uczyć się na jutrzejszy sprawdzian (#poprawianie ocen na ostatnią chwilę) poza tym przewiduje też nie za długi post w czwartek. Wtedy jadę z koleżanką odebrać jakieś nagrody (niestety nie powiedzieli nam jakie :| ) z konkursu plastycznego. No, ale chcę abyście pisać w komentarzach jakieś nazwy rzeczy z którymi mam zrobić looki, podajcie nazwę i opiszcie tą rzecz. Dobrze by było napisać też w jakim przedziale ją znajdę. Następnym razem będą też wersje kolorystyczne i opis tej rzeczy (powtarzam się..).
No dobrze ja kończę bo jest już 22.

Pozdrawiam 
~ Aga
Jesy <3

PS: Przypominam, że możecie zgłaszać się do tego bym zrobiła wam logo ;) zamówienia (opisy) w komentarzach.


17 komentarzy:

  1. Ja poproszę logo ^^
    Nick; kangurek19
    Ps. Jutro zaproszę na msp.. C;
    A i super seria, podoba mi sieem! ;*

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmowy VIP!!! Dla każdego :) Tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie działa, hackuje konto na msp i ściąga wirusy na komputer

      Usuń
  3. wiem gdzie mieszkasz , zabije cię i twojom rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie czemu nie. Poproszę logo. Nick: Kellow. :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post i fajny gust xd ogulnie ładne looki podobają mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mogę logo <3 *3* ? Uwielbiam twoje posty oraz rysunki - masz talent :D ! Nick : Mów mi szalona
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę logo jeszcze raz, ale to dlatego,
    że zbliża się lato i chciałabym coś z tych rzeczy ;ww; Znasz nick, ale napiszę:
    Magdalen2005

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo nick : lalunia10011
    Mam cie w znajomych na Jesy<3 i Haise Izumi

    OdpowiedzUsuń
  10. I logo jeśli można poproszę jakieś letnie

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)