Menu

poniedziałek, 4 maja 2015

Z MSP dookoła świata #1 - Włochy

Cześć!
To znowu ja. Wczoraj nie pojawił się post,ale wiecie,że mnie nie było.
Dzisiaj postanowiłam zacząć nową serię "Z MSP dookoła świata. Będzie to trochę związane z MovieStarPlanet,ale nie całkiem...

Na dzisiaj wybrałam Włochy.

Włochy słyną ze świetnej kuchni,wspaniałych historii i wielu zabytków.

Włoskie potrawy :

  • spaghetti -  specyficznie włoska potrawa i jednocześnie nazwa szczególnego rodzaju makaronu, który stanowi jej podstawę.
  • cannelloni - włoski makaron wyglądem przypominający rurki o średnicy około 3 cm. Najczęściej nadziewany jest mięsem mielonym, sosem pomidorowym oraz beszamelowym, a całość posypywana jest startym serem.
  • pizza - potrawa kuchni włoskiej, obecnie szeroko rozpowszechniona na całym świecie. W wersji podstawowej jest to płaski placek z wytrawnego ciasta makaronowego, znacznie później zaczęto także używać ciasta drożdżowego, posmarowany sosem pomidorowym, posypany tartym serem mozarella i ziołami, pieczony w bardzo mocno nagrzanym piecu.
  • lasagne -  rodzaj makaronu w postaci dużych, prostokątnych płatów, a także danie przygotowywane na bazie tego makaronu.
  • risotto -  popularna włoska potrawa, przejęta przez wiele kuchni europejskich, przyrządzona z ryżu podsmażonego na tłuszczu (szpik wołowy, masło, czasem oliwa) razem z cebulą lub czosnkiem, gotowanego z dodatkiem wina (wytrawne), lub innego wytrawnego alkoholu, a po odparowaniu ugotowanego na rosole z dodatkiem szafranu i soli. Po ugotowaniu ryż miesza się z utartym serem,świeżym masłem (najlepiej lekko solonym), śmietaną, jogurtem lub innymi składnikami nadającymi mu aksamitną konsystencję
Znane gwiazdy urodzone we Włoszech :
  • Leonardo da Vinci
  • Roberto Baggio
  • Vivaldi
  • Giuseppe Verdi
Niezwykłe miejsca :

  • Koloseum
  • Łuk Konstantyna
  • Bazylika św. Pawła za murami
  • Kapitol
  • Ołtarz Ojczyzny
  • Plac Wenecki
  • Muzea Watykańskie
  • Zamek Świętego Anioła
  • Plac Navona
Jest tego dużo,dożo więcej,ale napisałam tylko to...

Odzież Włoska :


Podobne look'i :
Look :
Look jest trochę podobny,ale włosy nie pasują...

Look :



Zrobiłam mniej look'ów niż planowałam,ale trudno.
W tej serii jest przyznaję bardzo mało MSP. Ten post był na próbę. Jeśli chcecie abym kontynuowała tę serię to wystarczy komentarz. Jeśli nie to zamienię ją na lepszą.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

8 komentarzy:

  1. Okk super XDDD niech seria zostanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Chyba najlepsza seria jaką widziałam! Lubię czytać o innych krajach :) ta druga fotografia, bardzo mnie rozbawiła. Świetny post.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna seria, prowadź ją dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo krotki... Praktycznie same zdjecia, moglabys chociaz opisac te looki wiecej niz jednym zdaniem. ~podłoga xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha. Razi mnie twoja interpunkcja ;-; Rób przecinek (,) a po nim spację, a nie od razu wyraz. Np. "planowałam,ale trudno" powinno być "planowałam, ale trudno" .-. Jak mogli przyjąć kogoś takiego -,- Seria ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy. Postaram się poprawić, ale czy od razu jak moogli mnie przyjąć ?
      Przy okazji przepraszam za mało opisu, ale strasznie się spieszyłam
      Oliwia123♥

      Usuń
  6. Akurat jestem pół włoszką pół polką !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)