Menu

piątek, 1 maja 2015

Yui - Look + Make up

Witam, na dzisiaj przygotowałam look i make up Yui  Angel Beats (anime). Post jest pisany na prośbę ;).. no to może już przejdźmy do tematu.

Look:


Skład:


Paleta:


Sądzę że look jest bardzo ładny. Kolory pasują do siebie. Gdyby nie różowe włosy stylizacja była by nudna, ale tak nie jest. Jednak czegoś mi brakuje. Ocena 8,5/10!


Make up:

Dla vip -

Nie vip -

Dodam że jest mnóstwo kombinacji. Mi podobało się tak, więc tak zrobiłam.

Zdjęcia na których się wzorowałam:





Mam jeszcze jedną sprawę, nie wiem o czym mam pisać posty.
Dlatego przygotowałam sondę (na końcu posta). Proszę was o zagłosowanie c;
Jeśli macie inne propozycje piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3



Sonda



7 komentarzy:

  1. Dziękuję! Świetny look <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Świetny look <3

    OdpowiedzUsuń
  3. DO BANI TEN LOOK JEST OCHYDNY I DO D*PY!RÓŻOWE WŁOSY?! A TWARZ OBRZYDLIWA DLA VIP I NIE VIP... WSZYSTKO DO BAAAAAANI! PISZE Z ANONIMOWEGO BO NIE MAM KONTA ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kfa hejtujesz, a konta nie umiesz nawet zrobić -_- Zastanów się. Look i twarze były wzorowabe na ANIME, nie wiem czy wiesz co to znaczy anime, bo nawet słowa oHyda nie potrafisz napisać bez błędów Caps looka dziecko też nie umie wyłączyć?

      Usuń
    2. Jesy odwzorowywała Postać z Anime i bardzo ładnie jej to wyszło ;)

      Usuń
    3. Skoro nie podoba ci się ten blog, redaktorzy itp. To po prostu go NIE czytaj! Będzie lepiej dla wszystkich. :D :')
      A i radzę kupić słownik ortograficzy, o ile wiesz co to jest i do czego. :)

      #Weraa

      Usuń
  4. To jest anime anonimku :) Nie przejmuj się aga look wyszedł ci na prawdę genialnie.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)