Menu

piątek, 22 maja 2015

You Look is perfect! #4

Cześć, na dzisiaj zapowiadany temat - Wygląd (styl) HACKERA! Na początku jeszcze chcę
przeprosić że post nie pojawił się wczoraj, ale oglądałam debatę (tak oglądałam ;-; xd ) i tak jakoś mi szybko zleciało. Potem jeszcze kilka innych programów, a wcześniej nie miałam czasu by go zrobić.
No to może przejdźmy już do tych hackerów.

Kto to hacker? Poczytaj tutaj ---> Klik <---

Kilka przykładów hackerów:

                                                                Anonymous

                                                           The dolly


                                                                  Samotnia


                                          (Uwaga! Kellow to nie hacker! Hacker włamał się jej na konto i zmienił wygląd moviestar. Na szczęście Kellow odzyskała konto. Wszystko miało miejsce 2013 -14 roku)


Dobra no to twarze:


Hacker - osoba która włamała się na konto Kellow.  Starałam się odtworzyć wygląd tego hackera, ale w sklepie nie ma już oczu które miał. Użyłam równie "żenujących" co tamte.


Hacker - Anonymous. Jeśli chodzi o oczy, to tak znów nie było takich jak na wcześniejszym obrazku. Użyłam tych najbardziej podobnych.


Hacker - Samotnia. Znów te oczy co wyżej, czarne usta.


Looki:

1. Stylizacja


Hacker - The dolly. Myślę że look ogólnie ma przedstawiać straszną lalkę lub jakąś marionetkę.
Nie będę oceniać look'ów stworzonych przez hackerów, bo to po prostu ich znak rozpoznawczy.
Owszem moviestar kupują te looki, po co? Nie wiem.

Skład:




Inne wersje kolorystyczne:



2. Stylizacja


Hacker - Anonymous.

Skład:





Inne wersje kolorystyczne:




3. Stylizacja

 Hacker - Samotnia

Skład:


Inne wersje kolorystyczne:



To chyba na tyle w kwestii hackerów. Nie wiem czemu chcieliście takiego posta. Jeszcze wrócę to tematu z poprzedniego posta. Chodzi mi o tą krótką notkę na końcu:


Nie dostałam od was żadnych komentarzy na ten temat. Dlatego proszę jeszcze raz o waszą opinię.
Poza tym nie wiem jaki styl ma być jutro w ostatnim poście tej serii. Głosujcie w ankietach.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3





10 komentarzy:

  1. Jestem za Kawaii i pomysł ze zdjęciami jest fajny :)
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawaii!!!!! Awfw. Jestem ciekawa co to wygląd kawaii!!! Xd głupawka.
    Pozdro piesek412.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, może Goth albo Kawaii? Nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Kellow to było w wakacje 2013 roku. Jeszcze pamiętam, jak była u mnie na pasku i aktualizowała statusy xDDD
    `m

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Kellow nie włamał się nigdy hacker.
    To jej była przyjaciółka xDDD
    Nie wiesz, to nie kłam.
    Może BARBIE ;-;

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była nikuss :-: Sama się do tego przyznała na swoim blogu że schakowała Kellow :P


      ~Paulina:) ;**

      Usuń
  6. tak tak, już wiem.. po prostu na innym blogu przeczytałam że to hacker. Mój blond że nie sprawdziłam innych źródeł ;--;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)