Menu

sobota, 30 maja 2015

Wyzwanie

Cześć!
Pod moim poprzednim postem pojawiło się wyzwanie. Mam zamiar je wykonać.
Oto ono :
No, więc dzisiaj zrobię look z głową konia...

Look nie jest aż taki zły. Składa się z czterech rzeczy: Głowy konia, bluzki, spódnicy, butów.
Komplet jest w kolorach biało-czarno-brązowy. Strój kosztuje 1950 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.
Na początku jak zobaczyłam to wyzwanie, postanowiłam, że look będzie z sukienką, ale nie znalazłam odpowiedniej, dlatego wybrałam bluzkę i spódnicę.

W komentarzach możecie pisać co sądzicie o look'u. Nadal możecie pisać różne wyzwania. Pytania także mile widziane.

Przepraszam, że post krótki, ale sami widzicie jaki to jest krótki temat.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

PS. Kilka osób chciało mi zrobić logo. Można je mi wysłać na email: oliwia.zawadzka@onet.eu

12 komentarzy:

  1. Hehe look super! ^^
    Jedna rada..faktycznie, posty które piszesz są trochę za krótkie, ale widać ze się starawz u to jest najważniejsze. Aby post nie był krotki na końcu możesz dodać jakas ankietę czy np. Jak minął ci dzień? :)
    Florka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz w statusie mam
    Wolne łużko zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. WAL KONIA (MASTURBUJ SIE) NA MSP I W RL XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śmieszne anonimie. Hah...
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Na MSP zrób temat o tym że jesteś królowa Elżbieta ,że ty rządzisz MSP i że jesteś najlepsza

    2. Zrób look dla jakiejś gwiazdy np. Alakinga ( o ile jeszcze gra)

    3. Zrób mi tło bez zapraszania na msp: Julia221! ( Takie słodkie, cukierkowe)

    Pytania

    1. Shackowali cię kiedyś?

    2. Jak długo grasz na MSP?

    3. Miasto czy wieś?

    Pozdrawiam

    мαℓιиα. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zboczony ten anonimek ;-; -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób look,aby wyglądać jak Coca Cola. :D (Czyli kolory,ubranie..)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobić Look by Wyglądać jak FANTA

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)