Menu

sobota, 16 maja 2015

Wybrany telefon + Fakty o mnie + Alice917

Hejcia!
Tu Alice917. Wiem, wiem znowu o telefonie. Ale mam taką jakby informację dla Was. Przeczytałam wszystkie prawie 40 komentarzy, i przepatrzyłam wszystkie telefony. Dane techniczne bardzo mnie zadziwiały. Każda wasza propozycja była super! Naprawdę dziękuje każdemu, kto polecił mi jakiś telefon. A co do nich, to wybrałam sobie parę, nad którymi będę się zastanawiać, są to:
-LG L2 mini
Proponowała Malinasia. Jest bardzo dobry. Po prostu cudowny. Wszystko współgra z moimi wymaganiami. Aparaty są mega dobrej jakości! Jedynym minusem jest to, że bardzo dużo z Was nie polecało mi telefonów LG. No ale Malina mnie przekonała.
-Samsung Galaxy S4
Dotychczas mój faworyt. Również jestem bardzo zadowolona. Spełnia wszystkie wymagania! Tylko, powiedzcie jeśli się znacie, czy 2 mpx to dobra jakoś, dla kamery z przodu. A i jeszcze coś, moja siostra ma chyba podobny model. Więc jest jeszcze większa szansa, że go zakupię. Polecały: Malinasia,
- My phone fun
Poleciła go Weroo. Również mi się spodobał. Jest bardzo ciekawy. Czytałam o nim trochę, przypadł mi do gustu. Również zastanawiam się nad kupnem.

Wybrałam tylko trzy najlepsze. Ja osobiście darzę zaufaniem telefony: HTC, Samsung, LG. Naprawdę, są dobre. Ale cała reszta innych również mi się podobała. Telefon raczej będę kupowała w tę sobotę, lub w następną. Gdy jakiś zakupię, osobie która poleciła dany telefon wręczę nagrodę, i na moim blogu CHILL napiszę o nim.

A teraz przygotowałam dla Was trzydzieści faktów o mnie. Abyście poznali mnie jeszcze lepiej!
1. Jestem z rocznika 2003
2. Kolegowałam się z wieloma osobami z klasy, lecz tylko ta jedna okazała się prawdziwą przyjaciółką
3. O dziwo, ostatnimi czasy bardzo dobrze idzie mi z matematyki
4. Mam pościel w owieczki
5. Mam laptopa firmy Packard Bell
6. Bardzo chciałabym już mieć telefon i założyć te wszystkie aplikacje: Retrica, Tumblr, Snapchat, Instagram, Massager, Skeype
7. Czekam z nie cierpliwością na wakacje
8. Mieszkam w centrum miasta
9. Uwielbiam wsie
10. Kocham zwierzęta
11. Jestem pesymistką
12. Ale mimo to potrafię cieszyć się życiem
13. Znam całą klawiaturę na pamięć
14. Nazywają mnie Alutka w klasie
15. Boję się swojego nauczyciela od Informatyki, siedzę przed komputerem, on staje za mną, nagle coś powie a ja tak dygam xd
16. Myślę, że będę miała średnią coś poniżej 4.0 
17. Mam nowego wuefistę
18. On zna mojego tatę
19. I nie mogę podrabiać sobie teraz zwolnień na basen
20. Lubię korektorować rzeczy z piórnika
21. Moja mama boi się zdawać prawa jazdy
22. Mam spodnie do spania z Hello Kitty
23. Codziennie jem płatki na śniadania
24. Mam białe biurko
25. Nie lubię zawierać nowych przyjaźni
26. Lubię zapach markera
27. Lubię ciastka "pieguski"
28. Kocham jeść cukierki trufle
29. Moim marzeniem mieć koszulkę JDwear
30. I pojechać do Starbucksa

Następną sprawą jest nick. Jak koleżanki źle wymawiały mój nick na MSP, strasznie mnie to drażniło. Więc dzisiaj, powiem wam jak według mnie prawidłowo powinniśmy wymawiać mój nick xd
- Alis dziewięć jeden siedem ŹLE!
- Alis dziewięćset siedemnaście ŹLE!
- Alis dziewięć siedemnaście ŹLE!
- Alis dziewięć siedemnaście DOBRZE!

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się spodobało. PS: Nie, nie pytajcie się czy zostałam zhakowana. Więc, tak. Zostałam zhackowana. Przetworzono mi 4 komplety. Nie mam pojęcia kto jest sprawcą. Poprosiłam chakerke, aby schakowała mi konto i podała mi hasło. Udało się, odzyskałam je. Całe szczęście, że w porę zorientowałam się, że mam inne hasło. Konto miało hasło: Panieneczka0987654321. Może sprawca ma podobny nick do mojego byłego hasła? W każdym razie go zmieniłam.

19 komentarzy:

  1. Fajny post! 12. A ja opymistką xD

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fakty! (: Czekam na więcej!
    Florka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kup te wszystkie 3 telefony... PROSTE.
    Mhm... ciekawe post.
    Miałaś włamanie!? *-*
    Coś Ci tu napiszę...:
    MASZ MIEĆ BARDZO TRUDNE HASŁO, np.:
    xxxddd123ZzzzzLECZMIMOZG2636854
    Hah... I teraz tylko takie coś zapamiętać.
    I żaden "hacker" na MSP nie "hackuje".
    Anonymous, The Dolly, Nikuss to wymyślone osoby. Ale myślcie co chcecie :)
    TRUDNE HASŁO= ZERO WŁAMAŃ

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :)
    Też chcę tę koszulkę!! ❤
    Przy tym nicku albo ja jestem ślepa albo przedostatnia nazwa jest taka sama co ostatnia.. O.e

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam Ci jeszcze Nokię 200 (tak do gadania), ale lepiej jakiś dotykowy z Androidem. Może My Phone Smart?

    Pozdrawiam <3
    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepej nie kupuj LG.
    ~Lenzas

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałaś
    - Alis dziewięć siedemnaście ŹLE!
    - Alis dziewięć siedemnaście DOBRZE!

    To w końcu źle czy dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Lidqa ma rację! Popraw ten błąd.

      Zgadzają się ze mną fakty 1, 7, 10, 11, 12, 27. Nie jesteśmy aż tak podobne do siebie. Zdarzały się lepsze (i gorsze; gorsze to znaczy lepsze, a lepsze to znaczy gorsze) przypadki podobności XD
      POZDRO,
      Pauli2k








      xD

      Usuń
    2. PS: Samsung #LOVELOVELOVE #♥♥♥ #MIŁOŚĆ #MIŁOŚĆ i jeszcze raz #MIŁOŚĆ ♥ (#pozdro #dla #kumatych XD)

      Usuń
    3. A, i polecam telefon Samsung Galaxy Grand Neo. Spełnia wszystkie punkty, które były we wcześniejszym poście. Sama mam go od chyba 3 miesięcy. W ogóle się nie zacina (przynajmniej na razie). Polecam gorąco! ;)

      Usuń
  8. Ja polecam Ci samsunga<3
    Do LG nie mam zaufania. Kolezanka ma pol roku , a scina sie jak cholera.
    Co do my phone- nic do nich nie mam :)
    Pozdrawiam!

    PS: Ja jutro zakupuje samsung galaxy j1. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... co do telefonu, wybierz samsunga lub LG :3 dużo osób nie ma zaufania do lg, lecz ja uważam, że nie są złe (przy okazji mają wytrzymały ekran XDDD, przynajmniej nie które), a samsung jest bardzo fajny itp., ale jak za dużo będziesz mieć aplikacji, że prawie pamięci nie będzie, może zacząć się ścinać :/ zresztą jak większość telefonów. No to - Albo LG, Albo Samsung :DDD

    Przy okazji niektóre fakty są takie same jak ja c;

    A! I popraw błąd! Bo napisałaś; Alis Dziewięć siedemnaście - ŹLE i Alis Dziewięć siedemnaście - DOBRZE! To w końcu dobrze czy źle? :/

    OdpowiedzUsuń
  10. My Phone? :'D Plox.
    Ja bym wybrala jakas Xperie, Samsungi sie scinaja a LG maja zazwyczaj malo pamieci.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją piszę z Xperi J.Polecam ale mało pamięci :/.
      ~iue

      Usuń
  11. Hehe, ja to umiem przekonywać B) 2Mpix=bardzo dobry aparat

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)