Menu

sobota, 30 maja 2015

Wróciłam, kradzieże, telefony

Hejcia!
Nareszcie, mogłam to napisać! Nareszcie wróciłam! Tu Alice917. Czemu mnie zabrakło?
Otóż:
Pewnej burzowej, nocy moja mama wyłączyła wszystko z prądu, w tym laptop. Następnego dnia, wchodziwszy oczywiście z rana, na to urządzenie aby sprawdzić wyniki jednego z konkursów, komputer zaczynał mi pokazywać jakieś miliony napisów! Wkurzyłam się, wyłączyłam go z ładowarki i się rozładował- wyłączył. Potem okazało się, że został usunięty Windows. Naprawa trwała aż tydzień! Komputer, był tak załadowany plikami, że wykasowali wszystko! W tym, wszystkie materiały do bloga, a w tym program którym robię screeny, czyli "bandicam". Muszę go znów instalować, muszę po instalować wtyczki. Jeszcze nie wiem, kiedy zorganizuję normalnego posta. A teraz przejdźmy na inny temat. 

Już w środę miałam sprawnego laptopa. Tylko czemu nie napisałam?
Wszystko przez kradzież.

Jak wiecie, lub nie wiecie w szkole mam basen. "zajęcia basenowe" Wzięłam tam moją szczotkę, Tengle Teezer i uczesałam nią włosy. Wróciłam do domu. O dziwo szczotki nie było. Przeszukałam cały dom i nic! Jak wiecie, Tengle Teezer to jest droga szczotka, a dodatkowo był to mój prezent. Więc, bardzo przejęłam się tym zniknięciem. Następnego dnia czyli w czwartek, koleżanka powiedziała mi, że jak ja byłam w klasie a ona w szatni, to moja torba wyglądała jakby była cała przeszperania! To mnie bardzo zmartwiło, poszłam do woźnej zgłosić kradzież. Podeszłam spokojnie, zapytała czy mogłaby sprawdzić monitoring.
A ona na to, że:
Następnym razem mam pilnować swoich rzeczy, kto się przejmuje jakąś szczotką, szczotka za 60 złotych nie istnieje, zawsze mogę kupić nową i, że nie będzie sprawdzała monitoringu bo nie ma czasu.
Nie kumam, jak miałam pilnować swoich rzeczy, jak miałam lekcje. Całą mokrą torbę mam brać do klasy?! Ja się szczotką przejmuje, bo to był prezent a zresztą nie tani. A woźna, nie ma czasu ponoć. A jak wracałam ze szkoły to sobie do Galerii popędziła. Szczyt chamstwa. A tak w ogóle, pilnowanie rzeczy, i zamykanie szatni w czasie lekcji to obowiązek woźnej! Podejrzewam o to klasową "złodziejkę". Ale jej nie oskarżam. Po prostu twierdzę, iż byłaby do tego zdolna. Byłam strasznie zła na woźną, a następnego dnia kiedy znowu mnie zobaczyła, i podeszłam do niej, to ona powiedziała:
"O boże, to znowu Ty?! Mówiłam, że nie mam czasu sprawdzać tego monitoringu!"
Potem, nie dałam za wygraną i poszłam do woźnego. Ten okazał się "normalny" i sprawdził monitoring. Lecz stwierdził, że była burza i monitoring się wyłączył i nagranie przepadło. Jezu -,- Moja mama, będzie się dobiegała o zwrot pieniężny ze szkoły. Bo tak być nie może. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie. Jeśli chcecie, to napiszcie co mogę jeszcze zrobić. 

Następną sprawą, będzie "głosowanie". Otóż, mam zamiar kupować dzisiaj lub jutro telefon przez internet. I sugeruję się trzema modelami:
- Samsung Galaxy Trend
- Samsung Galaxy S3 mini
- LG L9

Pierwszy model, ponoć jest bardzo dobry, jednak szybko się psuje. A telefon LG, jest świetny. Mój brat go ma, i spełnia wszelkie moje wymagania. Jeśli możecie, zagłosujcie w tej krótkiej sądzie. Proszę!
Więc to by było na tyle! Trzymajcie się!

~AliceInWonderland

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem powinna sobie wsiąść samsunga Galaxy trend. Aż tak szybko się nie psuje, sama go mam od... Nie pamiętam ile XD. Ale to twój wybor i ten telefon będzie tylko TWOJ nie nasz. C:

    Pozderki
    ~Nona
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to Windows Ci się usunął? Sam z siebie?!

    No to miałaś pechowy dzień, kiedy zgubiłaś tą szczotkę. A o woźnej nie chcę się nawet wypowiadać -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. A to nie woźna ci ją wzięła, hmmmmm.... Podejrzane... Nie to że ją oskarżam, ale podejrzewam... Telefon: oczywiście że LG!
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam mam SGS3 Mini (Samsung Galaxy S3 Mini) i jestem z niego zadowolona. A ogólnie to współczuje Ci baaardzo i oby ktoś znalazł szczotkę. c:

    Pozdrawiam ~BlackGirl (Foxy)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trend... LG beznadzieja z mini.. z diśeiadczebia wiem że każde mini są beznadziejne xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Kup telefon LG, miałam 2 telefony samsunga i każdy się zacinał ;-; Nie polecam.

    'Emihay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie miałam żadnego Samsunga ale mój brat miał Samsunga i teraz mamy swoje LG i mówi że w Samsungach są grosze baterie. Polecam LG G4c sama go mam c:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)