Menu

wtorek, 12 maja 2015

Wracam! + sprawy + film

Hejcia!
Tutaj Alice. Jak wiecie dzisiaj jest 12 maja. Jeszcze tylko paręnaście dni do wakacji! Dużo się na blogu zmieniło przez ten tydzień. Ja wypoczęłam. Już jest dobrze. Na dzisiaj nie planowałam posta, więc będzie on taki informacyjny. Po pierwsze:
- posty będą się pojawiały codziennie, lub co dwa dni
- w wakacje się to zmieni
- na końcu posta mam do was dużo pytań
- niedługo będzie konkurs
- wchodzę na MSP tylko po to, aby zrobić film, po odpisywać Wam, lub robić screeny.

To tyle z wiadomości parafialnych. Teraz omówmy. Posty będą rzadziej. Koniec roku, warto zadbać o swoje oceny. Tym bardziej ja staram się, bo mam mieć nowy telefon. Ten  stary wpadł mi do rzeki. Wiem, jestem totalnym bez mózgiem. W wakacje posty będą częściej. Chyba, że do końca czerwca stąd odejdę. Taka jest prawda, nie wiadomo co może się zdarzyć. Niedługo odbędzie się konkurs. No. Jak tam u was? U mnie ok, po za tym, że nie mam telefonu. I po za tym, że moja klasa jest strasznie chamska to nic się nie zmieniło. Napisałabym tu jak bardzo mam żałosną klasę, i z czego się śmieją. Nie, nie jestem dręczona czy coś. Tylko boli mnie, jak wyśmiewają się z innych. Ale nie będę tu pisała o moim życiu prywatnym.

Teraz chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Was na mój nowy film pt: "Rottern heart beating". Czyli bicie zgniłego serca. Film opowiada o rodzeństwie. Ich rodzice zmarli. Matka była człowiekiem natomiast ojciec był zjawą. Dzieci, dziedziczyły geny po rodzicach. Córka, Valeria jest najstarsza. Jest taka jak ojciec, czyli stu procentowy upiór. Natomiast Collins (syn) jest człowiekiem, ale odzie dziczył po ojcu "moce". Mieszkają w zamku, po rodzicach. Mieszkają tam od dzieciństwa. Od stulecia, toczy się wojna po między krainami. Knee, czyli miasto duchów, zjaw itp. Rodzeństwo, mieszka na granicy Knee ze światem innych zjaw. Valeria, planuje zemstę na śmiertelników. Tak zwany zamach. Przyprowadza więc istotę ludzką i próbuje według swojego planu przeistoczyć się w człowieka. Służąca zamku Knee, przyjeżdża do domu Valerii i Collinsa po to aby im oznajmić, że planowany jest zamach na krainę. Valeria i Collins, od teraz muszą uważać aby nie ulec "Koniu trojańskiemu". Wszystko może się zdarzyć. Valeria próbuje zmusić brata do współpracy. Gdy brat nie zgadza się, Valeria wyjmuje broń i...
Wszystkiego dowiecie się gdy obejrzycie. Myślę, że dla fanów romantyzmu, horrorów oraz dramatu ten film będzie idealny. Losowe komentarze będą nagradzane nagrodami!

A teraz mam do was kilka pytań, i bardzo Was proszę o odpowiedź w komentarzu:
1. Czy polecacie telefon Samsung Galaxy trend? (WAŻNE)
2. Czy zrobić blog, i nabór na redaktorów? (WAŻNE)
3. Wpadniecie nam mojego bloga? (Chill-in-heart.blogspot.com)
4. Znacie może blogi, gdzie są dobre sesje zdjęciowe z ciekawymi tłami?
5. Co planujecie robić w wakacje?
6. Czy chcielibyście konkurs, na najlepszy desing bloga? (nie o MSP)
7. Wiecie może, jak zrobić trwały nadruk na koszulce własnoręcznie?

Pytania, w większości nie były o MSP. Ale bardzo proszę o odpowiedź. To tyle na dzisiaj! Kocham was!


22 komentarze:

  1. Pytanka:
    1. Tak, polecam Ci go!
    2. Oczywiście! Już wystartuje xd
    3. Z chęcią 8)
    4. niestety ;(
    5. Jeszcze nie mam planów.
    6. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK~!
    7. NIE WIEM (
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej kol się rozwalił, znaczy strasznie się zacinał :(
    Tak! Startuje xd
    Zaraz xd
    Nie znam
    Jeździć na rolkach od 13 do 20 (obiecuje to sobie)
    Nie pisze na takim ale może być :D
    Próbowałam ale nic, mnie to też ciekawi

    Wiesz co? Wiem że to blog o MSP ale... nie no dobra mam prośbę, podaj mi swojego maila to tam do Cb napisze. To ważne


    PROSZĘ :d

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. No.. polecam ci Samsung Galaxy Core + czy coś takiego. Mój brat miał. Genialny,zero zacinania.. a Trend to głupi, szybko zaczyna się zacinać - nie polecam. Polecam :
    Samsung galaxy ace 4 - sama go mam od października i jest genialny. Pisałam na nim blogga xD
    Ale ogólem polecam te telefony
    *Sams. Gal. Ace 4
    *Sams. Gal. Core +
    *Samsung Galaxy S 5
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Samunsga Galaxy Core +, i jestem mega zadowolona. Polecam
      °Alkuś°

      Usuń
    2. Ja mam ace 4, biały xd jest zaj**isty

      ~lolkaaaXD

      Usuń
    3. Super. ! Dzięki, zaraz o nim poczytam ;)

      Usuń
    4. W sumie to ja go kupiłam, to teraz ma go mój tata i mama xD cała rodzina tylko siostra ma telefon wielkości tableta xD (niedosłownie)

      Usuń
    5. Ja polecam jeszcze Samsunga Galaxy s3 neo albo s4. C: S5 też jest ok, ale ja testowałam s4 i wydaje mi się, że jest bardzo dobry I chyba lepszy niż s5. Wszystko bardzo dobrze chodzi.
      Oba mają bardzo dobre aparaty i dużo pamięci na telefonie. (S3 Neo ma ok. 20 GB a s4 chyba też. RAM na s3 neo jest równy ok. 1600 mb - czyli bardzo dużo, a s4 ma ok 2000 mb, ale 400 mb nie ma wielkiej różnicy). Ja mam s3 neo i jestem bardzo z niego zadowolona. Nie zacina się i wszystko płynnie chodzi. Ma bardzo dobry aparat - z tyłu ma chyba 8-9 mpx, a z przodu 7-8 mpx, nie pamiętam dokładnie ile, ale coś około tego. Ekrany posiadają duże, więc chyba tego szukałaś? S3 neo ma 4.8" (cali) a s4 5.0" (cali) - niewidoczna różnica.
      Alu, polecam ci też IPhone 4s - testowałam go przez krótki czas - ale jeśli masz wystaraczająco pieniędzy. Jest nie przesadzony, nie to co jego następcy. Mi się wydaje w porządku, możesz usłyszeć wiele opinii na jego temat, ale ja go polecam. ( przesadzone, czyli np 4c, 5c, i nowsze modele od Apple)
      4s możesz znaleźć na internecie za ok. 600-700 złotych, s3 neo (w media expert) ja kupiłam za 800, s4 700/800 - zależy od sklepu. Porównaj ceny na np. ceneo.pl lub skapiec.pl - tam możesz sprawdzić ceny tych i innych modeli, jeśli Cię interesują.
      Jeśli masz jakieś pytania, napisz mi na pocztę, postaram Ci się pomóc. c:
      Pozdrawiam
      `m

      Usuń
    6. Chciałabym też dodać, że NIE ZAWSZE nowy model telefonu jest dobry. Taka no, rada. Przykład? IPhone 5c i 6.

      Usuń
    7. Lepiej pogrzebać w starszych modelach, które nie zawsze, ale często są bardzo dobre. Ceny też spadają, więc wiesz. :)

      Usuń
    8. A i co do S G Core+ - Też polecam, miałam z nim styczność u wuja. Jest dobry, bateria całkiem wytrzymała.

      Usuń
  4. Ooo Alice dodaj jakiegos posta na bloga :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pytań:
    1. Nie wiem... ostatnio widze wszystkich z takim telefonem, więc jeżeli chcesz się wyróżniać to nie polecam.
    2. Tak!;)
    3. Oczywiście, że wejde
    4. Niestety nie.
    5. Raczej spędzać czas na dworze.
    6. Tak.
    7. Ja nie wiem. (Szkoda) :c

    Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. 2: Tak zrób nabór, nawet od razu mnie zapisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuj trenda! Mega tnie, a jakość rozmów do dupy ze tak to ujme. Moja kolezanka ma i tak ja slychac ze az wcale. Rob bloga! Zglaszam sje na redaktorke ^^Hah

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Samsung Galaxy Trend i ma nieco ponad 2 latka i nadal działa ^^ Troszkę się tnie, ale tylko od czasu do czasu. Polecam. Brać póki gorące!!! XDD
    Pozdro,
    ~Patty$!$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę robi róźnicę. Też się zastanawiałam nad tym telefonem, czytałam o nim dużo opinii i większość jest niezbyt. Testowałam go przez 2-3 dni i mi się nie podobał.

      Usuń
  9. Ooo Alice dodaj jakiegos posta na bloga :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno tu komów nie pisałem.
    Niech będą nowi redaktorzy, a tych, którzy nie piszą należy usunąć. Z łaski mają pisać 1 post na tydzień? Hah...
    Jak NAT odeszła to wszyscy redaktorzy nagle wszystko w "dup*e". Taka prawda!
    No jedna ty... ty tylko czasami piszesz.

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamiast Trenda weź Samsung galaxy S III mini. Podobny przedział cenowy, a S III o wiele lepszy! Mam go, jest mega!

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)