Menu

piątek, 1 maja 2015

Usunęli mnie?

Cześć to mój 2 post dzisiaj, jest to bardzo wyjątkowa sytuacja..
Dlaczego? Już mówię, obiecałam zrobić kolejny rysunek więc wylogowałam się.
Po jego zrobieniu włączyłam komputer no i chciałam się zalogować rzecz jasna.
I naglą widzę to:


(Na początku myślałam żeby "zasłonić" to dlaczego modzi usunęli ale chcę żebyście wiedzieli)

Podany tekst za który moje konto zostało wykluczone z gry to po prostu tekst ze zgłoszenia!
Zgłosiłam użytkowniczkę (nie pamiętam loginu) za zrobienie artbooka..
i co dzięki temu zyskałam, co zyskałam że próbowałam dobrze dla dzieci które nie powinny oglądać takich rzeczy? Zostałam usunięta z gry c':  modzi po prostu dzisiaj przeszli sami siebie.
Napisałam już z prośbą o przywrócenie konta wyjaśniłam całą sytuację ale wątpię że to coś da.

Moje konto na którym teraz będę grać to: Hisae Izumi.

Szczerze zawiodłam się na modach. Ich bezmyślność nie zna granic.
Kończę już tego bezsensownego posta..

~Aga
Jesy <3 (Hisae Izumi)

41 komentarzy:

  1. Modzi to jedno wielkie GOWNO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, masz rację, naprawdę ci współczuję. Czasem wydaje mi się, że moderatorzy to nie prawdziwi ludzie tylko komputery. Czasami to nawet roboty wydają się być mądrzejsi od nich! No bo oni tak jak roboty: automatycznie wlepiają bana za napisanie słowa "seks" itp., dla nich to nieważne w jakim kontekście. Chociaż sami dobrze wiedzą, że w zgłoszeniu można a nawet czasem trzeba używać takich słów. Jednak być może uratowałaś mi konto, w przyszłości będę wiedzieć czego nie pisać przy zgłoszeniu. Najlepiej w ogóle nie zgłaszać :c
    Pozdrawiam,
    Pauli2k

    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde, przecież to właśnie TY chciałaś zgłosić osobę za złe zachownie ;-; I co??? Ta MS nie doatanie bana tylko Ty. Oby to oddali, bo będę walczyć o lepsze prawa i napiszę do 'modó' o Twoje konto. Może jak napisze więcej osób może dotrze im coś do pustych głów, kto tam ich wie...
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na tydzień za nic bloknęli, no za napisanie "ODCHODZĘ! #OREFUAR!", ale następnego dnia o 8 mnie odblokowali. Dlatego, że na nich "nakrzyczałem" i groziłę sądem i takie różne. No i odblokowali *-*
    Oni w ogóle nie myślą! Hah... to co im napisałem (te słowa) to lepiej tu nie pisać :)

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widziałam ten ArtBook. Jej nick to Misheel Jargalsaikhan (o ile się nie mylę) Sama chciałam zgłosić ten ArtBook, jednak nie zrobiłam tego. Pomyślałam że kiedyś będzie z tego beka, lub materiał na mojego bloga. I chyba dobrze zrobiłam. Odeszłaś TYLKO przez głupotę i bezmyślność modów. Musisz to bardzo przeżywać, też znam ten ból... A ten art nadal krąży po MSP i nie wiadomo co będzie dalej... Ale mam nadzieję że w końcu modzi sami się domyślą, zamiast usuwać nie winnych użytkowników za to że chcieli dobrze. Z wyrazami współczucia.
    Lucynka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No to na to wychodzi że nie wolno nawet zabezbieczyć gry. Modzi normalnie naj <333 Jak można usunąć kogoś za chronienie innych?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co?! Czy Modzi nie umieją czytać ze zrozumieniem?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zadaj sobie pytanie czy znają język polski i mają mózgi.

      Usuń
  8. Powinni tą użytkowniczkę usunąć czy coś.. Oni są tak bez myślni! Moją przyjaciółkę raz zbanowali na 3 dni za to, że napisała "Jak masz na imię ". .-.

    #Weraa

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejuś.
    Bardzo mi przykro ;-; Trzymam kciuki abyś odzyskała konto. Bo przecież każdy poświęcił na swoje konto trochę czasu i pieniędzy :( Bardzo mi przykro :(
    Trzymaj się!
    Aliceinwonderland/Alicja/Alice917

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa co ci moderatorzy jeszcze wymyśla, usunęli ci konto za zgłoszenie, tak bardzo dbają o nasze bezpieczeństwo. Dobrze ze do nich naposalas, wydaje mi się ze może to być tez błąd, ale nie wiem. Życzę ci odzyskania konta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio? Naprawdę modzi prześlij sami siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raz dostałam bana na IP za napisanie "Jak tam ?" .-. Postrasz ich sądem :) U mnie zadziałało xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, jak ciebie za takie "straszne" rzeczy zablokowali, to niedługo nie można będzie nic pisać ani robić na MSP! Modzi idą w bardzo dobrym kierunku. Jak tak dalej pójdzie, to nasze koffane #emespe upadnie, bo nikt tam nie wytrzyma nerwowo i gracze prędzej czy później zachorują na nerwicę. Wtedy moderatorzy przejrzą na oczy i zobaczą, czego dokonali. Wtedy sami popadną w nerwicę albo depresję XD Tak, tak, teraz jestem nie detektywem, lecz prorokiem ;D
      Pozdro.
      》》Paulina-prorok ;)《《
      ~`Paulina-detektyw xD`~
      Pauli2k



      xD

      Usuń
  13. Ci moderatorzy chyba mają coś z głową. Nie rozumieją,że chciałaś dobrze. Mam nadzieje,że twoja wiadomość coś da i przywrócą ci konto.
    Naprawdę strasznie Ci współczuję !
    Życzę odzyskania konta !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wyrazy współczucia. Postanowiłam że się nie poddam za dużo czasu poświęciłam na to konto. Mam zamiar wygarnąć im wszystko...Ciesze się że może dzięki temu wam nie usuną konta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tak samo! Za ten sam powód w tym samym dniu! Usunęli mi konto na którym miałam 18 level...I chyba też zgłosiłam tego samego arta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Mówiłam, oni tak jak roboty! Kto wie, może mają jakiś "mechanizm", że jednego dnia blokują wszystkich za to samo (najczęściej za błahostkę)?

      Usuń
  16. Beznadzieja, lepiej już w ogóle nikogo nie zgłaszać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam dokładnie to samo :c
      Precz z dawaniem bana za byle co! Mnie jeszcze nigdy nie zablokowali, i może dzięki Tobie, Jesy mnie nie zablokują (mam nadzieję).

      Usuń
    2. Nawet nie widziałam Twojego koma :c
      No właśnie precz z dawaniem bana za nic!
      Chociaż ja i tak już nie gram to mi wisi xD

      Usuń
    3. Heh, ten kom był 21 komów wyżej D:
      Miałaś prawo go nie widzieć. Ja gram w tą #ruszoffą gierkę, ale teraz to się już boję zgłaszać innych noo.

      Usuń
  17. Ludzka podłość nie zna granic - niestety. No nie ma co się okłamywać, modzi są po prostu walnięci. Wlepiają bana od razu za słowo "seks". Aha. To oni chyba nie mają dzieci. Ehh ;-; To nie jest nic złego przecież! Z resztą, nie napisałaś "ej pójdziemy do łóżka?" (jak te walnięte dzieci z MSP XD), tylko zupełnie coś poprawnego! A wiesz... Pewnie ciebie po prostu jakieś dzieci zgłosiły, oh no. W każdym razie, łapy w górę, że odzyskasz konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym sądziła, że oni nie są podli, tylko nie potrafią czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
  18. Zrobiłam aferę z kucykami pony na forum. Mój komputer został zablokowany nie mogłam grać. Na chrome. Weszłam na Explorer. Działało. Hahahaha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      No widzicie, modzi nawet porządnych zabezpieczeń ustanowić nie potrafią! D: Ale dzięki za radę ;)

      Usuń
  19. No ja nie wiem... jak tak dalej będzie, to ja odchodzę z MSP. No bo co ma za sens granie w taką różowiutką gierkę w której zostajesz usunięty dosłownie ZA NIC! Ehh... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też usuneli z msp -,- Bo jakiś chłopak do mnie pisał emm... zboczone rzeczy -_- Więc go zgłosiłam... i BOOOOOOOM! Nie mam konta -,- Miałam 17 lvl ;-;
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wniosek z tego jest taki, że najlepiej w ogóle nie zgłaszać, bo my mamy modów którzy nie potrafią z kontekstu wyjaśnić znaczenia słowa "seks" itp. Trzeba się strzec.... nigdy nic nie wiadomo.... D: Wiadomo tylko, że Paulina Kozub czyli Pauli2k tak tego nie zostawi! Od dzisiaj pod tym postem możecie mnie nazywać Paulina-detektyw.... albo jak tam chcecie xD
      Pozdrawiam i życzę odzyskania konta! :(
      Pauli2k


      XD

      Usuń
    2. Ja wiem jak zrobić aby cię nie usuneli klikasz propozycje seksualne i wpisujesz kropke . Działa
      Wspułczuje julia758

      Usuń
  21. Osoby które też straciły konto - nie możemy się poddać! Musimy walczyć o konta. Słyszałam że jeśli ma się pokwitowanie (fakturę) z vip'a na e-mailu można odzyskać konto.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to ma być? .-. Modzi zgłaszają za to że wysłałaś zgłoszenie? Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym momencie modzi są poprostu śmieszni ... Jak można kogoś zablokować na stałe za wysłanie zgłoszenia i to słusznego .?
    Modzi widocznie lubią blokować ludzi , bo ostatnio robią to często z byle jakiego powodu -.-
    Jestem z Tb i Ci pomogę C; Bd pisać do modów . Trzeba zrb coś by zrb im się głupio . Można poszperać w rwgulaminie ...
    .
    Jeśli komuś przeszkadza moja interpunkcja ( częste spacje ) niech sb hejtuje dowoli C;

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak samo miałam! Tylko na innym koncie które nie było zbyt ważne. Odblokowali mnie po dłuższym czasie (3 dniach). Pisz do nich jak najszybciej c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ty też tak miałaś? Ło, to patrz na moją odpowiedź 6 komów wyżej D: Jak już mówiłam, modzi tak jak roboty! Blokują wszystkich za to samo, jakby mieli jakiś "mechanizm"
      D:
      ~`Paulina-detektyw xD`~
      Pauli2k

      Usuń
    2. Chociaż nie, patrz na moją odpowiedź 16 komów wyżej D:

      Usuń
  25. Mam świetną Wiadomość: Osoba którą (najprawdopodobniej) zgłosiłaś została usunięta, ponieważ dostałam dziś wiadomość od moderatorów, bo sama ją zgłosiłam i nie można już znaleźć jej na MSP.
    Jessy, mam do ciebie pytanie: Czy ta użytkowniczka którą zgłosiłaś to Misheel Jargalsaikhan? Bo kojarzę jej zboczony ArtBook przedstawiający... zboczone rzeczy. Czy to nie przypadkiem ona? Jak tak to już została już usunięta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odzyskałaś konto???? Jak nie to trzeba napisać!
    /Monia133#

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)