Menu

wtorek, 19 maja 2015

SPRZEDAM KONTO Z 24 LVL ~.~

Hejqo! Po powitaniu pewnie już wiecie kto piszę. Ach.. :333 Tutaj Indo, ale przejdźmy do rzeczy. Tak, mam szlaban, ale tak nie do końca. Odbijam się od tematu postu. Tak, sprzedam konto na MSP z 24 lvl za 2O zł za eurogąbki na Awatarie. Yay. xd Dobrze. Konto miało VIP'a na 183 dni. Ma obecnie 8 296 sc i 4 diamonds. A nie powiedzialam jeszcze nick'u ^^. Nick: [ala123]      
Moze ktos kojarzy ten nick? ^^ Dobra, musze konczyc posta, bo zaraz mama z pracy wraca i wiecie. xd Przepraszam, za wszelkie bledy, ale sie spiesze. Dobra jak ktos chce kupic to konto - pisze do mnie na Indocrine. Mysle, ze to jest zrozumiane. xd Ciekawe, czy ktos w ogole bedzie chcial kupic te konto? ^^ :'C Dobrze, to by bylo na tyle. Pozdrawiam,
(zdjecie z konta [ala123], ktore chce sprzedac)

PS. Spieszylam sie z obcinaniem tego zdecia, i efekt wyszedl wspanialy! xddd. Nie no przepraszam, ale sie spiesze na maxa. Dobra to papappa. xddd

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie się opłaca ale niestety nie mam czasu na granie w tą grę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Za duzo emotikon. Post wygląda nie schludnie. Nie.. to nie hejt tylko porada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🐕🐶🐩🐈🐱🐀🐁🐭🐹🐢🐇🐰🐓🐔🐣🐤🐥🐦🐏🐑🐐🐺🐃🐂🐄🐮🐴🐗🐖🐷🐽🐸🐍🐼🐧🐘🐨🐒🐵🐆🐯🐻🐠🐟🐋🐳🐊🐪🐫🐜🐛🐌🐬🐚🐙🐡🐝🐞🐲🐉 xd

      Usuń
    2. 🐕🐶🐩🐈🐱🐀🐁🐭🐹🐢🐇🐰🐓🐔🐣🐤🐥🐦🐏🐑🐐🐺🐃🐂🐄🐮🐴🐗🐖🐷🐽🐸🐍🐼🐧🐘🐨🐒🐵🐆🐯🐻🐠🐟🐋🐳🐊🐪🐫🐜🐛🐌🐬🐚🐙🐡🐝🐞🐲🐉 xd

      Usuń
  3. Może kupię, nwm, spróbuję przekonać mamę xD Tylko jak mnie oszukasz to... sama wiesz co ! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indo nie oszukuje jak te dzieci z MSP.Znam ją na tyle długo że wiem jaka jest ^^

      Usuń
    2. Oki ;* To tylko się dowiem jaki będzie sposób zapłaty i w niedzielę dam jej znać ;*

      Usuń
    3. Raczej chyba przez skype jeśli masz lub fb czy co tam xddd

      Usuń
    4. Raczej chyba przez skype jeśli masz lub fb czy co tam xddd

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Zresztą mam FB, Insta, Twittera xD

      Usuń
    7. To sie wymienimy FB na MSP xD

      Usuń
  4. Ja akurat nie kupię konta. Opłaca się, ale i tak zbyt dużo czasu nie gram w MSP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym kupić to konto, ale tata mi pewnie nie pozwoli, zależy czy chodzi ci o doładowanie telefonu, czy przelew, czy może nie wiem co xD.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)