Menu

niedziela, 10 maja 2015

Sprawa z laptopem + Scary MSP?

Cześć kochani!
Tu Lyene. No więc tak. Laptop nadal nie działa, lecz mam dostęp do innego komputera - stacjonarnego, który stoi w moim pokoju. Jak na razie będę z niego mogła pisać posty, ale nie mam tutaj żadnych screenów, nic! Eh.. No dobrze.
Ogłaszam, iż mój post : "Laptop, krótka przerwa" jest nieaktualny.

Teraz czas na drugą część posta, czyli  coś o "Scary MSP".
Od wczoraj na forum jest pełno tematów o 'Scary MSP". co to tak w ogóle jest?
Z tego co wiem z googli i innych źródeł: Scary MSP to jakiś inny serwer MSP.  Panuje tam cały czas motyw halloweenowy. Po chatroomach "łażą" same głowy MovieStars, a w pokojach są piły i kiedy się na nie kliknie "poleje" się pikselowa krew. W sklepach są unikaty i drastyczne animacje.
całe to "MSP" jest opustoszałe i tylko nielicznym udaje się zalogować.
Te informacje uzbierałam z różnych blogów  i tematów na MSP.
Czy w to wierzę, czy jest to prawdziwe ? NIE.
Według mnie jest to bardzo dziecinne. Może niektórzy się tego boją, ale czego? Pikselowej krwi? Bez sensu ;/.
Pewna użytkowniczka na MSP odnalazła link do tego całego Scary MSP. Jaki to link? rc.moviestarplanet.pl
Ja na niego wolę nie wchodzić, bo mogą być tam wirusy.
Na YouTube pojawił się także filmik. (Obejrzyjcie, to nic strasznego)
Co o tym sądzicie? Wiecie cos o Scary MSP? - Napisz komentarz!
Pozdrawiam,
~Lyene

30 komentarzy:

  1. Ten link jest bez wirusów. Niestety, niektórym wyświetla się msp, a niektórym czarny ekran (mi się wyświetliło msp). Wszystko było po niemiecku (?). Założyłam konto. Powitał mnie dziwny człowiek, taki jakby Zack Sky, ale z innymi ubraniami. Później gadał coś o szkole, że można wyszukać swoją szkołę i sprawdzić, czy ktoś z ów szkoły gra na msp (tego nie jestem pewna). Na pierwszym miejscu w highscores był gość z 101 lvl'em o.o A na forum był tylko jeden post, dodatkowo jakiś dziwny, bo tylko składanka przypadkowych liter. Nie panuje tam motyw halloween'owy, a głowy są normalne. Lecz nie jest to normalne niemieckie (?) msp, bo jakby tak było, tonie byłoby 101 lvl'u. To dziwne. Ale zapewniam, że nie ma wirusów ;)
    ~Ktoś (^.^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warto tam wchodzić. No tylko po co, żeby zobaczyć co tam dokładnie jest, ale żeby tam grać to nie. Bo po co!? To nie prawdziwe MSP. To tak jakby mieć podrobiony FB. :)

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja coś myślę, że to MSP istnieje. Lepiej na niego nie wchodzić, trochę się tego boję.... :c
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w to MSP nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wyświetliło normalne msp O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo musisz się tam potem zalogować....

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. W końcu ciekawy, dobry post z pomyslem ! Oby takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja weszłam na to MSP. Założyłam tam konto i działo się tak jak napisał animowy "ktoś". I nie ma tam wirusów, ani nic nadzwyczjnie strasznego. To jest chyba jakies testowe msp. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszyscy mieli nick z napisem test(...). Trochę dziwne było to, ze w wiadomosciach pisalo mi ze dalam komus autograf, a tak naprawde nie dalam i pisalo, ze zrobilam to 2 miesiace temu.

      Usuń
  8. Muzyka w tle .. Xddd
    Hmm to msp wyglada jak zlagowane stare ;o
    ~ Martaa
    ~ kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyświetliĺo się normalne MSP :O

      Usuń
  9. Skoro inni piszą, że wyświetla się normalne msp to może tak jest. Ja wolę nie wchodzić... Może załoga msp stworzyła testową wersję naszej gry. Bardzo zaciekawił mnie ten temat. Szukam więcej info, ale nie mogę nic znaleźć. Jeśli nawet istnieje ,,Scary msp" to nieliczni tylko tam wchodzą. Jeśli nawet komuś się udało dostać tam to pewnie zaraz się wylogowuję. Pozdrawiam
    ~`misia45106

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja chciałam wejść pisało mi na całej stronie ERROR ale laptop jutro i tak idzie do naprawy bo mam popsutą karte graficzną

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak tam wchodze to mam normalne msp

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak o nim się dowiedziałam to się przestraszyłam i zapraszam na bloga pozdrowienia Kwiatkowa1011

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Kwiatkowa1011 MSP cóż za agresja hah

      Usuń
    2. Cóż za agresja Różo / jak mama się dowie XD

      Usuń
  13. Próbowałam założyć konto na rc.moviestarplanet.com, lecz się ładowało i ładowało. :v Aczkolwiek wątpię iż to jest "scary msp", bardziej prawdopodobne jest to, że ta strona to testowe msp. Poza tym, jak czytałam innego bloga, pewna osoba (w komentarzu) napisała że dostała bana 4ever, więc nie radzę wchodzić na polską wersję tej strony. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hak jeszcze musiałam kompa dzielić z bratem to on pobrał jakiegoś admuchera czy co tam i jak chciałam w ten link wejść, to od razu mi sie ta karta wyłączyła i pod tym czymś co sie wpisuje linki i gdzie są pokazane karty wyświetlił mi sie pasek z tym admucherem. Chyba on jest po to że jak sie wchdzi w jakiś zawirusowany link od razu ci on wyłącza

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, chciałam oznajmić, że otóż "Scary MSP" istnieje. Czytałam post na blogu kiwi i ona tam weszła, a w chatroomach były same Dolki, a jedna prawdziwa. Proszę NO COMENT.

    OdpowiedzUsuń
  16. I nie wiem czy teraz istnieje, bo pisała to w 2015r. a teraz jest 2016 więc mogli usunąć to MSP.Nie wchodziłam i nie wiem czy teraz ono istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie, jeśli nikt z was nie był na Scary MSP, to nie ma co się bać. To są zwykle, tzw. 'creepypasty', które mają na celu przestraszenie nas... naprawdę, nie ma co.

    Pozdrawiam, mastifek na MSP. c;

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam wejść, (prawdziwy link nie polski jest tu ,,rt.moviestarplanet.com'' bez ,, '' ) nie dało się tworzyłam konto ale ładowało się ponad 2 godziny więc się poddałam ;/ no.. ale mówi się trudno..pozdrawiam ~ wiktoria=oliwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, na jakimś blogu kiwi były tam dolki to bez tułowia... i tak, tam jak jest takie coś w pokojach movie star i jak sie na to coś kliknie to jest jakaśtam krew, sprawdziłam to i to jest prawda a i teraz mówię prawę, tak... a w HIGHCORES była jakaś dziewczyna z 101 levelem! i miała zarobione 5879.5742.1 sc! UWAŻAJCIE, The Dollki są najczęściej w KAWIARNIACH.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)