Menu

sobota, 30 maja 2015

Serio? + wyniki spr.

Dzisiaj miały być wyniki konkursu! Ale ten post mi się usunął kiedy byłam gdzieś w połowie - masakra. Po prostu już nie mogę k***a -,- (sorry..po prostu jestem strasznie zdenerwowana). Ponad to napisanie tego posta zajęło mi bardzo dużo czasu ze względu na to że złamałam wczoraj palec u prawej ręki (jestem praworęczna) byłam w szpitalu itd. Mimo tego, że minęło już kilkanaście godzin nadal boli mnie cała dłoń. To już drugi raz w tym roku szkolnym, obiecałam sobie iż nie będę odbierać mocnych serwów (grałam w siatkówkę) no ale oczywiście musiałam, i tak jakoś wyszło. Jestem zła na siebie bo w poniedziałek jadę na wycieczkę, w tym do aquaparku , i nie będę mogła pływać. Nie wiem jak przeczekam trzy godziny nie robiąc nic. Drugim tematem tego posta są wyniki sprawdziany szóstoklasisty. Poszło mi świetnie!

                                      (tak na drugie imię mam Maria :') )

Jestem zadowolona z uzyskanych punktów, 38/40 oraz 39/40 jest moim zdaniem dobrym wynikiem.
Sprawdzian może nie był taki ważny jak np. gimnazjalistów itd.  i ogólnie był prosty. Dlatego pewnie nie bardzo was interesuje mój wynik. Jestem też ciekawa jak wam poszło (inni sz. kl.) mam nadzieję że dobrze.

Dzisiaj zacznę od nowa pisać post z wynikami konkursu. Mam nadzieje że uda mi się go skończyć na jutro.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy  <3

 (Dzisiaj dodałam zdjęcie profilowe z Google + xd)

7 komentarzy:

  1. Ale mój look wziełaś?
    Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  2. A wzięłaś mój look? Pytam się, bo zrobiłam go dopiero wczoraj!

    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetnie się uczysz! :)
    Moje wyniki:
    Polski- 17/21 pkt
    Mata- 16/20
    Polak i mata- 33/41 pkt
    Angol- 32/40 pkt

    Poszło ci lepiej, ale z każdego po 80% to i tak dla mnie WYSOKI wynik i taki mi starczy :')

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Moje wyniki:
    Matma/polski - 40/41 (max. z polskiego :D)
    Angielski - 39/40

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podzielone na czesci czyli
    Jezyk polski 95℅ (20 z 21 pkt)
    Matma 100% (20na20pkt)
    Ang 100%

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)