Menu

piątek, 1 maja 2015

Rozwiązanie sprawy z hejtami.

Cześć,
piszę tego posta, ponieważ chciałam wyjaśnić pewną sprawę, która zaczęła się od mojego bezsensownego komentarza pod postem Oliwki. Nie chcę robić z siebie niewiniątka, ponieważ nim nie jestem. Zrobiłam źle pisząc tę opinię.
Oliwko, chciałam cię bardzo przeprosić. Miałam zły humor, szkoła i inne sprawy. Nie uważam się za lepszą, bo tak nie jest. Wszystkie posty redaktorek na tym blogu są wspaniałe.
Nie chcę się z tobą kłócić Oliwko, ani z innymi czytelnikami tego bloga.
Post jest krótki, ponieważ chciałam to wyjaśnić. Mam wielkie wyrzuty sumienie, że tak postąpiłam i musiałam o tym napisać. Jeszcze raz wszystkich bardzo przepraszam..
Weronika.

9 komentarzy:

  1. Jasne że wybaczam. Rozumiem,że miałaś zły chumor. Kto go nie ma :) najważniejsze że sprawa się wyjaśniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Humor, nie chumor - tak na przyszłość c:

      ~Tuna

      Usuń
  2. Nie mogłaś jej tego przekazać w roboczych? Albo chociaż na msp? ;_;
    ~anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. PO CO PISAŁAŚ O TYM POSTA MOGŁAŚ JEJ NAPISAĆ NA MSP -,- AHA I POST DO D*PY :) MOIM ZDANIEM!!!!!!! BO BEZ SENSU PISAĆ NA BLOGU .-. MIŁEGO DNIA :) (: PS. MOIM ZDANIEM BLOG JEST GŁUPI AHA I LOGO JESZCZE Z ZIMY -,- ZMIEŃ TO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój blog i pisalam to tutaj, ponieważ chciałam przeprosić wszystkich.

      Usuń
  4. ie mogła tego w roboczych? "Chciałam przeprosić wszystkich" aha. Tak na prawdę tam tylko jest oh Oliwko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wam się nie podoba to tego nie czytajcie ! I z łaski swojej nie komentujcie !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)