Menu

sobota, 9 maja 2015

Really? Yes!

Mam wspaniałą wiadomość ;D (przynajmniej dla mnie) Modzi odblokowali mi KONTO! 
Więc to było tak.. grałam sobie na Hisae Izumi (reklamowałam nowy film .-.) i napisała do mnie dziewczyna - karolina66756. Napisała.. a zresztą zobaczcie sami:


Najpierw nie wierzyłam, potem postanowiłam to sprawdzić. No i udało mi się zalogować c:
Podziękowałam "Karolinie" bo szczerze mówiąc nigdy bym nie zajrzała na mój profil.
No więc ja się strasznie cieszę.. już nigdy nikogo ani niczego nie zgłoszę c': (tak dla ostrożności).

To chyba tyle?
PS: zapomnijcie o poprzednim poście
~ Jesy (Hisae Izumi)

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że odzyskałaś konto!!!11






































    Po prostu #ŚWIETNIEE!












































    Modzi czasami są trochę dziwni....... XD














































































    Sorry za ten spam, ale jak jestem szczęśliwa to tak piszę.... XD












































    Już po tytule domyśliłam się, że o tym będzie post. ^.^




































    Pierwsza!! ^.^






































    #gópaffka

























    #GÓPAFFKAPORAZDRUGI













































    POPOPOZDRO,
    Pauli2k








    xD






























    PS KAPSLUK JEST KUL.

    XD















    #IKSDE


























    #iksdededeeee




















    #xD





























    #serce











    #♥





























    #♡

    OdpowiedzUsuń
  2. To co, wcześniej Cie odblokowali? XD

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajnie ;) Mi niestety nie odblokowali, możliwe ,że już tego nie zrobią :( ale będę walczyć dalej. Jedyne z czego mogę się cieszyć, to ,że ty odzyskałaś konto. Dzisiaj widziałam zboczonego arta ale go nie zgłosiłam bo nie chciałam stracić kolejnego konta :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak mnie odblokowali :D

      Usuń
    2. To świetnie ♥
      Cieszę się c:

      Usuń
  4. Super! Trzeba walczyć o swoje - widzisz! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Może tak chcesz spoko Hacka do MSP ? Tutaj jest git darmowy:

    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty to serio mądry/a jesteś. Żeby ją tym razem na stałe zablokowali, tak? Mądry jesteś, serio (sarkazm). Akurat tu ten komentarz wciskasz....

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)