Menu

środa, 27 maja 2015

Pytania KQ + Nowy Pakiet Vip + Loga

Tak jak myślałam pojawią się pytania odnośnie konkursu. Jedno z nich powtarzało się:





Oo.. serio? A co ja napisałam:


No właśnie, właśnie przypomniało się? xd No więc look trzeba kupić, zapisać pod nazwą "Na KONKURS/Jes" (Pamiętajcie o nazwie! Inaczej nie sprawdzę looku)



Looka nigdzie nie wysyłacie, to ja wejdę na wasze profile i go ocenię itd. (nie, nie zapomnę o nikim!)

Jeśli nie macie sc to zapraszam tutaj ---> klik <---

Przypomnę jeszcze że termin zgłaszania prac jest do 29.05.2015! Post z wynikami pojawi się 30.05.2015!  Dość dużo osób się zgłosiło, więc nie chcę żebyście zapomnieli.

Dobra teraz 2 temat czyli NOWY PAKIET VIP.
Kilka dni temu pojawił się nowy pakiet:


Chyba najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się włosy 10/10
Sukienka jest całkiem fajna 9/10
Gitara nie mój gust, nie podoba mi się szczerze mówiąc 4/10
Perkusja jakoś ujdzie 5/10
Boonie jest jak by to ująć.. dziwny? Tak to pasuje  5/10

Ogólnie pakiet nie jest zły, ale nie jest i jakiś ekstra.


To tyle na dziś , Przepraszam za tak krótki post!
Jeszcze wspomnę co z tymi logami, więc jeśli chcecie ode mnie logo to zgłoście się w komentarzu.
Pamiętajcie żeby zaprosić mnie do znajomych na konto HISAE IZUMI (tam mam vipa, a na obecnym przekroczony limit).

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 

15 komentarzy:

  1. Mogę logo? Moj nick super laska maska
    Idę cię zaprosić xdd.
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpie ,że zdąże uzbierać na niego w tak krótkim czasie :c.
    ~Aleksandra której zalogować sie nie chciało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po proszę logo.
    Nick Selenne
    Styl Mroczne

    OdpowiedzUsuń
  4. A chciałam wziąć udział w konQu...
    Ale jak trzeba kupić...
    Niedawno kupiłam look'a i mam 124sc.
    No trudno

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki linkowi (w poście) można zarobić 3000-4000 sc wy godzinę ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok. Mój look na konkurs jest już zrobiony! Zapraszam! :)
    ~Juls ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogem logo???
    Zaprosze cię dopiero w piątek, bo mam teraz bana na MSP...
    Moje dane:
    NICK- lolme
    STYL- Pastel Goth
    KOLORYSTYKA- kolory pastelowe, biały i czarny lub szary
    DODATKOWO- Mogę prosić o ten cytat:
    ,, Chwytaj dzień, pomóż marzenią i walcz"

    Dzięki...

    Bay

    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym logo?
    Nick: Pauli2k
    Styl: nie kawaii, nie mroczny, taki pośredni.
    Cytat: jaki chcesz, albo taki który uważasz, że do mnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo
    nick : lalunia10011 (wiem głupi zakładałam konto w wieku 10 lat)
    styl : cukierkowy
    cytat :jakiś o przyjaźni

    OdpowiedzUsuń
  10. Maja997733 biorę udział!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)