Menu

niedziela, 17 maja 2015

Pytania i Wyzwania #1

Hejcia!
Jak obiecałam, dzisiaj przychodzę do Was z pytaniami  i wyzwaniami. Jest ich dość sporo. I postaram się wykonać wszystkie. Jednak, jeśli ktoś zadawał mi wyzwania typu "zjedz cytrynę na filmiku", to zrobię to w czerwcu. Musicie mi przypomnieć, bo nie mam czym nagrywać. Niestety. Planuję jeszcze niespodziankę na...
W sumie nie ważne, dowiecie się w swoim czasie.

Lecimy pierw z pytaniami.
Pierwsze pytanie: Haha, tak lubię płatki z mlekiem. Właśnie zjadłam. Miska leży obok. Jem je co rano. Zazwyczaj czekoladowe.
Drugie pytanie: Jak wiecie bardzo lubię język angielski. A z ksywką AliceInWonderland była krótka historia. Mam na imię Alicja, i pewnie z was większość to wie. Na początku czwartej klasy, jak i piątej gdy wyczytywali obecność i było:
-Alicja...
-W krainie czarów
Nauczyciele zawsze dopowiadali to w "Krainie czarów". Postanowiłam to wykorzystać, iż dużo osobom to imię kojarzy się z tą bajką, i tak powstała ksywka. Jako iż lubię angielski, postanowiłam przetłumaczyć to na inny język. Od jakiegoś czasu, podpisuję się po chińsku: 爱丽丝梦游仙境

Wyzwania niestety nie zrobię :(
Pytanie: Pomysły? Do końca nie wiem na co. Na posty? Tak, same przychodzą. Nie mam pojęcia, myślę sobie zazwyczaj o tym "co mogło by" się zdarzyć w moim życiu, słucham piosenki, nagle mnie olśniewa! Psychiczne, nie ? xd A, i możesz pozdrawiać. Pozdrawiam czytelników bloga Anonimka oraz Redaktorki, i autorkę komentarza!


 Wyzwanie zrobię potem. 
Pytanie: Na Moviestarplanet, nazywam się Alice917. (bez kropki)
Pozdrawiam, i dziękuje za pytanie.
Wyzwania zrobię potem.
1. Moim ulubionym cytatem jest "Stay Strong" Czyli bądź silnym, być silnym. Oraz Never Lose Hope- nigdy się nie poddawaj.
2. Moim ulubionym kolorem jest szary, czarny, biały, lawendowy, pudrowy, brzoskwiniowy, miętowy, neonowy żółty. 
3. Nienawidzę koloru sraczkowatego (Haha,) oraz brązowego. Aaa, i jeszcze pomarańczowego.
4. Mam w sumie (liczę) 17 kont na msp, z czego nie pamiętam haseł do 11 :)
5. Mam 1.48. Jest to dla mnie WIELKI SUKCES. Maże, aby zobaczyć te 1.50 już w wakacje.
6. Na pewno mniej niż Ty.
7. Kurde, nie wiem. Podsumowując, to z: matematyki chyba 3, z polskiego 4, religia 5, w-f 4, angielski 4, przyroda 3, historia 4, technika 5, muzyka 5, plastyka 5. I chyba tyle przedmiotów. 3.81 lub 4.2 W sumie to nie jestem pewna. Coś między 4.2 i 3.81. Jeśli średnią arytmetyczną, dodaje się i dzieli przez ilość tych liczb to będzie to średnia 4.2 A jak będzie 4.2 to się powieszę ze szczęścia.

Wyzwanka później. 
1. Tak, jestem Lovers, Carpentonator. I tyle.
2. Moimi ulubionymi butami są Roshe Run, o raz Converse All Star (moje konserwy!)
3. Aaa, no nie wiem. Zrobiłam go już, ale muszę popracować nad wyglądem. I nie szukajcie go nam moim koncie bo i tak nie znajdziecie.
4. Moim ulubionym przedmiotem jest Technika, bo tam nie muszę nic robić.
5. Moją ulubioną porą roku jest oczywiście lato. Kocham ten wakacyjny klimat.

Teraz wyzwania!
Dobsz, losujemy. Ciekawe, na kogo wypadnie losuję trzy osoby!
Tak, na specjalnie wylosowałam Weroo. Potem gadałyśmy o telefonie. Jednak się rozmyśliłam, i nie dałam jej tego cukierka. Była niegrzeczna :(

No, ona wzięła. Pozdrawiam! A, The Florence ogłoszona mistrzem wyzwań! Brawo. 
Ta odpowiedź, mnie rozśmieszyła najbardziej. Przecież ja nie jestem nieznajoma, co z tego, że moja avatarka ma dziwną minę i coś czarnego na ustach. To jest niby dziwne xd ?
Okej, lecimy dalej.









Postanowiła aby bylo szybciej, i pisałam "Chcesz pozdro?" Pozdrawiam osoby, które dały się stroolować! 
 I jak moja wypowiedź? Nie znam żadnego portalu randkowego, więc postanowiłam napisać otym, co mi podałaś! Myślę, że moja pasjonująca wypowiedź się wam podoba! 

Wyzwanie nr 2. 
Wchodzimy na ponoć scary msp!

Obalam Mit! Według, mnie scary MSP nie istnieje. Próbowałam dużo rzeczy. Ponoć na tym linku: rc.moviestarplanet.pl są jedynie zboczone artbooki. Ja tam nic nie widziałam. Ale, prze prowadziłam pewne śledztwo. Autorka wyzwania prosiła mnie o wstawienie screenów. Ale ja dodam screeny z filmiku jakiejś użytkowniczki: 


Według, mnie te scary MSP to bujdy na resorach. Nie raz, wczytywała mi się sama noga moviestar na stronie startowej czy na chat roomie. Ale po zresetowaniu, znowu było normalnie. Według. mnie mit obalony. Ale gdyby te MSP istniało, bardzo chciałabym tam być. I wyzwanie trzecie: 
Co od kogo pożyczyłam?
Włosy- Kellow
Bluzka- SH!nee
Buty- !!!Alicja!!!
Spodenki- ALAKINGA
Naszyjnik- ANNIIA

Czyż to nie piękny look?


Niestety, pierwszego wyzwania nie będzie xD
Drugie: 
Poznajcie szpetnego szpadla. Nazwa bardzo kreatywna, strój bardzo mody. Twarz cudowna! 10/10 TO KONTO JEST HIPNETAJZING!

Dziękuje za uwagę. Post robiłam dwie godziny, i nareszcie dobiegł on końca. Dziękuje! Zadawajcie pytania i wyzwania do kolejnej części za tydzień! UWAGA! Za dwa tygodnie jem cytrynę!



16 komentarzy:

  1. Super post! Pewnie długo go pisałaś xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że wykorzystałaś moje pytania a teraz dostawa pytań.
    1. Ile waży sz?
    2. Masz Facebooka?
    3. Masz NK?
    4. Co dzisiaj jadłaś na śniadanie?
    5. Jaką ocenę na koniec roku szkolnego masz z:
    - j. Angielskiego?
    - j. Polskiego?
    - zaj. Komputerowych?

    Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że pozdrowiłaś, mimo, że byłam z anonimka. (ja druga). dzięki

    [P] Lubisz konie?
    [P] Wiem, że jesteś zajęta już tu, ale zostaniesz u mnie redaktorką?

    ZNOWU pozdrowienia(tym razem z adresem bloga)

    Pozdrawiam Redaktorki tu, u mnie i mojego bloga: Marine-MSP.blogspot.com

    (NA PEWNO SIĘ UCIESZY,.PRAWDA?)

    Tym razem podpis ( wtedy zapomniałam):

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. XDDDDDDDDDDD
    LEJĘ!!!11!!!....
    Zrobiłaś moje wyzwanie.... xDDDDD
    ZASKAKUJĄCA PIĘKNA WYPOWIEDŹ, NAPRAWDĘ XDDDDDD XDDD XDDDD
    SERIOOO, LEJĘ W GACIE ZE ŚMIECHU XDDDDD
    TAK, TAK. XDDDDD
    Nie no, pozdro. ;)
    Pauli2k

    #nie
    #no
    #nie
    #wytrzymam



















    XD



    XDD
    XDDDD





    XDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno: zdziwisz się, bo masz dokładnie tyle samo wzrostu co ja. :)

      Usuń
  5. Najs post :)
    [P] Czy jak nie zapytam to zabłądze?
    [P] Co byś zrobiła gdyby do twojego domu, przybyły misio - żelki i zaczęły wyjadać Ci nutellę?
    [W] Zjedz sól z cukrem lub śledzie z nutellą :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z czystym sumieniem muszę przyznać, że to był najlepszy post na tym blogu! xDDDDD
    Alice, jeszcze parę pytań zadałam Ci pod tamtym postem ;)

































    XDDDD NIE NO, GÓPAFFQA XDDDDD
    Z POWODU TEGO MOJEGO WYZWANIA XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolejna dostawa pytaneqq:
      1. Jakie emotki lubisz najbardziej: zwykłe np. ;) :3 :* czy mangowe? Np. ^.^ *__* ♥_♥
      2. Ogólnie którą emotikonkę lubisz najbardziej?
      3. Czytałaś książkę "Dziewczynka z Szóstego Księżyca"?
      4. Fajna, nie?
      5. Ile miałaś miesięcy jak powiedziałaś swoje pierwsze w życiu słowo?
      6. Jakie to było słowo?
      WyzwanQoo:
      1. Nagraj się, jak mówisz "stół z powyłamywanymi nogami" XD Jak najszybciej! XD
      2. Napisz taki post, w którym będzie chodziło tylko o jak największą liczbę komentarzy. Każda osoba mogłaby dodać dużo komów. Wiem, trochę bez sensu, ale przecież wszystko jest dla ludzi XD
      POZDRO,
      Pauli2k
      xD
      2.

      Usuń
  8. Ja nie byłam niegrzeczna, to ty!
    Florka z dziwnym poczuciem humoru c:

    OdpowiedzUsuń
  9. (W) Spytaj się prawdziwego anona na MSP czy chce pączka XD i Loda truskawkowego
    (P) Dodasz do znaj ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyzwanie:
    Zrób jakiegoś śmiesznego artbooka xD
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze pytania:
      -Grałaś w grę ,,Five Nights at Freddy's,,?
      -Jeśli tak, to co byś zrobiła, gdyby w oknie Twojego domu stała jakaś postać z tej gry?
      Wiem, głupie pytania xD
      Annabella TBV

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)