Menu

sobota, 16 maja 2015

Pytania i Wyzwania #0

Hejcia!
Tu po raz drugi Alice917. Pracowałam nad nową serią. Dawno temu (jakoś z 2 tyg) myślałam nad serią. Teraz pragnę ją zrealizować. Jak widzicie, są t o Pytania I wyzwania. Czyli  #OAC. Chodzi w tym wszystkim o to, że w komentarzach zadajecie mi pytanie bądź wyzwanie. Potem ja zrealizuję pięć wyzwań, oraz odpowiem na piętnaście pytań. Więc, bardzo proszę o pisanie. Wybiorę najlepsze. Komentarze znajdą się w poście, i będę przy okazji pozdrawiać daną osobę. Dziękuje za uwagę. To by było na tyle. Więc do zobaczenia. Jeśli będzie wystarczająca ilość komentarzy zrealizuję to jutro.

UWAGA: MOŻECIE ZADAWAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNO PYTANIE BĄDŹ WYZWANIE.
Zapraszam jeszcze raz. Logo serii:
Liczę na Was!
~AliceInWonderland

BTW: Co sądzicie o kupnie Samsung Galaxy S3 mini ?


22 komentarze:

  1. Samsung s3 mini - moja mama ma. Strasznie się tnie nie polecam.
    Ja mam samsung galaxy s3 neo polecam ci go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samsung s3 mini - moja mama ma. Strasznie się tnie nie polecam.
    Ja mam samsung galaxy s3 neo polecam ci go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie - nagraj na filmiku jak jesz cytryne i popijasz sokiem z cytryny haha Smacznego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. [P] Lubisz płatki z mlekiem?
    [P] Sama wymyśliłaś sobie ksywkę AliceInWonderland czy ktoś ci pomógł?

    Pozdrawiam
    Selenne

    OdpowiedzUsuń
  5. [W] (tak jak u Banshee xD). Nagraj jak jesz 3 banany i popijać spryte.
    [P] W jaki sposób przychodzą Ci do głowy takie pomysły?
    Sklejasz kilka rzeczy i coś Ci wychodzi?

    Z anonima, bo z komy >.<

    PROSZĘ WEŹ MÓJ KOM DO POSTA!

    Mrożna pozdrawiać?
    Pozdrawiam wszystkich czytelników tego bloga,
    czytelników mojego bloga i Redaktorki (te tutaj i te u mnie :3).
    A na koniec samą siebie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam samsunga galaxy S3 mini i jest naprawdę fajny!Ja go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. [W] na MSP napisz do wylosowanej osoby "chcesz cukierka?" i napisz jej reakcje :p
    Hehe dziwnie, ale może być śmiesznie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. [W] Napisz w statusie''Kto chcę pozdro?'' .Osobom, które się zgłoszą piszesz ''pozdrawiam:)''
    [P]Jak się nazywasz na msp?

    OdpowiedzUsuń
  9. [W] Napisz w statusie''Kto chcę pozdro?'' .Osobom, które się zgłoszą piszesz ''pozdrawiam:)''
    [P]Jak się nazywasz na msp?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam Samung galaxy S3 mini i go polecam, przynajmniej mi się nie zacina itp. Jedyne co to ja mam mało wolnej pamięci, ale to pewnie przez za częste robienie sobie selfie XD

    OdpowiedzUsuń
  11. WyzwanQa:
    1. Zamieść na forum na MSP temat, w którym wymienisz wszystkie portale randkowe (np. eDarling.pl) jakie znasz. c:
    2. Znajdź link do tak zwanego Scary MSP, zaloguj się tam i zrób zrzut ekranu (może być na jakimś bocznym koncie) i zamieść zrzut na blogu. Jak coś Cię zaciekawi to screenów zrób więcej. :p
    3. Zrób look, w którym są rzeczy posiadane przez osoby z pierwszej strony w highscores. Mogą mieć pozmieniane kolory i być od różnych ms.
    Powodzenia! :)
    PytanQa:
    1. Masz jakiś ulubiony cytat?
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    3. Jakiego koloru nienawidzisz?
    4. Ile masz w sumie kont na MSP?
    5. Ile masz wzrostu?
    6. Jak myślisz, mniej niż ja?
    7. Jaką będziesz miała w tym roku średnią ocen?
    Pozdro,

    Pauli2k

    xD

    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapomniałam:
      Kolejne wyzwanQaaa:
      1. Kup sobie najciemniejszą skórę na MSP, weź najbrzydsze ubrania jakie masz i wpisz w statusie "H@ÇĶƏĐ ß¥ (tu wpisz nick jednej wylosowanej osoby z Twoich znaj XD)
      2. Napisz w statusie "ALAKINGA to mój mąż a cezar6 to moja żona ♥" XD I napisz do ALAKINGI, że jest Twoim mężem, i do cezara6 że jest Twoją żoną :3
      PytanQaa:
      1. Top 10 książek Twoim zdaniem?
      2. Top 5 gier komputerowych Twoim zdaniem?
      3. Czytałaś książkę "Dziewczynka z Szóstego Księżyca"?
      4. Fajna, nie?
      5. Top 10 piosenek i piosenkarek Twoim zdaniem?
      6. Lubisz mnie? :3

      Usuń
  12. Wyzwania:

    1. Wejdź na Scary MSP i nagraj filmik lub zrób zdjęcie jak tam jest ;3.
    2. Stwórz nowe konto i zrób je takie brzydkie jakie tylko zapragniesz.

    Pytania:

    1. Czy należysz do jakiegoś innego fandomu niż Firanka?
    2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj buta?
    3. Kiedy będzie gotowy twój blog o MSP?
    4. Ulubiony przedmiot w szkole?
    5. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

    OdpowiedzUsuń
  13. [W] Kup sobie najciemniejsze skórę jaka może być na MSP i miej w opisie „ Kabalabuława! ”
    [P] Ile Game brakuje Ci do lvla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wez to wyzwanie Alice!Jest swietne!!

      Usuń
  14. [P] - Ile razy cię okradli na MSP?
    [W] - Wrzuć na MSP zdjęcię twojego ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  15. (P) czy lubisz grzyby ? :v
    (W) napisz na msp na forum - zjadl mnie kosmita i wklej na bloga reakcje

    OdpowiedzUsuń
  16. (P) Z kąd bierzesz pomysły na wszytskie posty?
    (W) Wejdź na swoje konto na msp i napisz w statusie ze tu EmooKlauddi xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)