Menu

poniedziałek, 25 maja 2015

Poradnik: Jak dodać sondę do posta? +SONDA

Hay!
Obiecałam dzisiaj napisać kolejnego posta, więc oto jestem.
W tym poście napiszę poradnik "Jak dodać sondę do posta?". Może niektórzy wiedzą jak to zrobić, ale napiszę dla tych którzy nie potrafią.
To zaczynajmy!

Wchodzimy na stronę  tą.
Klikamy to, co jest zaznaczone na obrazku.
Wyświetli nam się taka strona:
Wybieramy wygląd ankiety, potem typ odpowiedzi, tytuł oraz pytanie i odpowiedzi.
Uwaga! Jak wpisujemy odpowiedzi po każdej musimy wcisnąć ENTER.
Gdy wypełnimy wszystkie pola do sondy przepisujemy kod z obrazka, który jest na dole:
Następnie wyświetli nam się taki kod:
Kopiujemy kod. 
Jak dodać na bloga?
 Po skopiowaniu kodu wchodzimy w bloggera i tworzymy nowego posta.
Kiedy chcemy dodać ankietę klikamy HTML i wklejamy kod.

Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
 *Kliknij, aby powiększyć*
Po dodaniu publikujemy posta i jest w nim nasza sonda.

Mam nadzieję, że poradnik Wam pomógł, jeśli nie to trudno ;/
Jest chyba zrozumiały. Ale jeśli ktoś nie zrozumiał to napiszcie w komentarzu!

Czas na drugą część posta, czyli sonda, którą dla Was przygotowałam.
Dotyczy ona ogólnie postów ode mnie.
*Sonda pojawi się pod pożegnaniem*
Mam nadzieją, że cały post się spodobał.
To do jutra!
Pozdrawiam,
~Lyene

3 komentarze:

  1. Pierwsza *-*
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że zrobiłaś taki poradnik :* Pisz jeden długi post na dzień, tak lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden długi lepiej.
    ~LadyNana

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)