Menu

sobota, 23 maja 2015

Ocenianie blogów #5 - Zmiany

Hay!
Jak wczoraj pisałam Ocenę blogów dodaję dzisiaj, czyli w sobotę.
Post miał być wcześniej, ale obudziłam się o 10, a potem sprzątanie domu.
Dobrze, mogę już zaczynać posta.
Także zaczniemy od informacji i małych zmian w serii.
Postanowiłam, że będę oceniać tylko 1 blog. Czemu?
Zgłasza się mało osób. A jak pisałam w "zerowej" części serii, jeśli będzie się zgłaszać mało  osób seria będzie 2 razy w tygodniu, czyli wtorek i piątek.
To tyle z informacji.

A więc dziś ocenię bloga dawidowe-msp.blogspot.com
Zaczynajmy!
Wygląd: Tutaj bardzo mi się podoba! Tylko szkoda, że jak jest chat widać te paski. ;/ Może nie widać ich aż tak bardzo, no.. 9/10
Posty: Pojawiają się praktycznie codziennie. Niektóre są krótsze, niektóre dłuższe. Błęów ortograficznych nie widzę. 10/10
Redaktorzy:
Redaktorzy piszą ciekawe posty. Umieją posługiwać się bloggerem, wstawiać screeny.
Ogólnie jest good. 10/10
Punkty: 29/30

I to już cała ocena tego bloga. Post jest krótki, za co przepraszam, ale później dodam coś dotyczącego MSP. Mam też pomysł na nową serię.
Kilka osób zgłosiło się po loga, więc może dziś je opublikuję.
Dziękuje za przeczytanie! <3
Pozdrawiam,
~Lyene

13 komentarzy:

  1. Fajny post...zapraszam do oceny Mojego bloga EMOpastel.blogspot.com (dopiero się rozkręcam)
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz za FREE VIPA na MSP ? Znalazłam strone gdzie dają :D tu jest:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ale takie programy bardzo często ściągają groźne wirusy - trojany. I modzi mogą zobaczyć, że ktoś oszukuje i dają bana ;_; Zresztą z czego będą żyć moderatorzy i administratorzy, jeśli nie będziemy kupować VIPa? Wtedy MSP przestanie istnieć, bo ludzie pracujący przy naszej kochanej gierce nie będą w stanie jej utrzymywać! Myślę, że dodałam wystarczająco dużo powodów, abyś to przemyślała. W dodatku jeśli każdy będzie doładowywał sobie ileś tam SC, to gra nie będzie miała sensu, bo o to w niej chodzi, żeby zarabiać SC. Jaka będzie przyjemność z takiej "zabawy"? Nie można mieć wszystkiego.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanej gierce? Kolejny 9 latek zapatrzony w ten pikselowy swiat. Brak słów. ..

      Usuń
    2. Wez sie odwal, ok? Moze ona lubi te gre i ma 12 lat? Zabronisz jej?
      Kolejny 9 latek, ktory nie robi nic innego, tylko hejtuje. :')

      Usuń
  4. Boże dziękuje za taką opinię! To dla mnie wiele znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja zgłoszę swojego bloga. :)
    Czemu nie...
    Link: http://msp-wedlug-nastolatki.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Shann.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocen malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz o błędach ortograficznych, a sama napisałaś "błęów".
    ^Lenzas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko jaka czepiara. Już może przecisnąć się na klawiaturze literka nie może?
      Ludzie XXI wieku...
      ~Dianic

      Usuń
    2. To się nazywa literówka, a nie błąd, ups?

      Usuń
  8. Ocen szalonemspimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)