Menu

czwartek, 21 maja 2015

Ocenianie blogów #4

Hay! Tutaj Lyene.
Dziś ogólnie miałam bardzo zły dzień, więc przepraszam, że post pojawił się tak późno.
Wróciłam ze szkoły o 15, o 16 odrabiałam lekcje, a potem poszłam na spacer i tak wyszło.
Dziś czwartek, więc dziś post z moją serią.
Ale na początek taka informacja: Ocenię dziś tylko jednego bloga.
To, do dzieła!

W tym poście ocenię - czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com.
Wygląd: Nagłówek jest związany z "tematyką" czyli czekoladą. Wiem, tematyką tego bloga nie jest czekolada, no,ale w nazwie jest...  Kolor napisów pasuje do tła. Czcionkę da się rozczytać. No, 9/10
Posty: Niektóre odbiegają od tematu MSP, niektóre dłuższe, niektóre krótsze. Błędów ortograficznych nie widzę. 10/10
Redaktorzy: 
 Dwie osóbki. Posty są ciekawe. Alicja i Zuzia umieją posługiwać się bloggerem (wstawiać screeny,itp.) Czemu by nie dać 10/10?

Points: 29

Tak, dziś tylko jeden blog, ponieważ internet mi szwankuje, a komputer się zacina.
Przepraszam, że post jest krótki, ale lepiej żeby było coś, a nie nic.
Waham się czy go opublikować, czy nie, ale raczej opublikuję.
Jutro spróbuję już zrobić posta z logami.
Idę oglądać debatę. x.x
Pozdrawiam,
~Lyene
PS: Zapraszam tutaj >>KLIK Przepraszam za reklamę:'(

6 komentarzy:

  1. Ocenisz malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ocenisz: dawidowe-msp.blogspot.com? Byłbym wdzięczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ocenę. Czcionkę nie ja ustawiałam, tylko Alicja, i zauważyłam dopiero jakieś trzy dni temu jaka ona jest

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz za FREE VIPA na MSP ? Znalazłam strone gdzie dają :D tu jest:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzyj tutaj
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    V
    EMOpastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek zasługuje na 4/10, szablon tez....

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)