Menu

wtorek, 19 maja 2015

Ocenianie blogów #3

Cześć kochani! (Tu Lyene)
Dziś wtorek? (Kalendarz) Tak! Dziś wtorek! Czyli moja seria "Ocenianie blogów".
Zgłosiło się dużo osób, ale jak zawsze wybieram 3 blogi.
Więc losowałam blogi z waszych komentarzy i wylosowałam:
W Świecie wariatki
Nasze przygody na MSP
Panny z MSP

Przejdę już do oceniania, nie będę przedłużać, ale przedłużam...
Dobra, zaczynajmy!

W Świecie wariatki

 Wygląd: Jest wiosennie, czyli pasuje do klimatu. Nagłówek mi się podoba. Tylko chat... Jakoś za pełno przez niego. 9/10
Posty: Są ciekawe. Długie. Błędów ortograficznych nie widzę. Jedynie trochę za "szalenie", dużo minek, itp. 8/10
Redaktorzy: Na tym blogu piszę tylko Lidqa. Jej posty są ciekawe. Umie się posługiwać bloggerem i nie ma się do czego przyczepić. 10/10
Punkty: 27
 
Nasze przygody na MSP

Wygląd: Nagłówek jest ładny i prosty. Szkoda,że są te paski jak jest chat. I trochę te napisy w poście nie pasują kolorystycznie. Blog ma chyba za małą "szerokość". 7/10
Posty: Od niektórych redaktorów są trochę "krótkawe". I tak jak pisałam w poprzedni punkcie szerokość bloga jest za mała i gdy dodajecie screeny wychodzą poza post. ;/ 6/10
Redaktorzy: Jest 6 redaktorek. Posty od nich pojawiają się codziennie. Niektóre krótsze, niektóre dłuższe (posty). No ten,ten.. 9/10
Punkty: 22


Panny z MSP
Wygląd: Tutaj mi się podoba. Wiosenne tło.  Kolorystycznie do siebie wszystko pasuje. 10/10
Posty: Nie są takie bardzo długie. Idealne :3. Nie ma błędów ortograficznych (nie znalazłam żadnych). 10/10
Redaktorzy: Nie są wyświetleni, ale z tytułu bloga wiemy,że są tam dwie dziewczyny. Ogólnie ich posty są fajne. Redaktorki umieją wstawiać zdjęcia i w ogóle posługiwać się bloggerem.
10/10!
Punkty: 30

To już wszystkie trzy blogi, które dziś miałam ocenić.
Mam nadzieje, że będziecie się zgłaszać do serii!
Dziękuje za przeczytanie posta do końca!
Pozdrawiam,
~Lyene

9 komentarzy:

  1. Czuje, się taka okropna, 27 punktów ;_; Bez buziek nie umiem żyć, to mam gdzieś ;^) Dla mnie to one wszystko wyrażają, i tyle. Ale dzięki, może być. Chce mi się napisać buźkę. Oh nje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i mam pytanie (; Czemu nie widzę na zdjęciu mojego Bloga odtwarzacza muzyki? Taki zielony, w rogu prawym na dole...

      Usuń
    2. Nie, napisałam to jak typowy cham. Pff. Zabrakło mi trzech punktów, jest dobrze :D

      Usuń
    3. Nie,no 27 punktów to bardzo dobrze :D
      ~Lyene (się nie zalogowała :c )

      Usuń
  2. Moge prosic o logo? na msp jestem amela1699 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenisz malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzka i ósmy kolor tęczy-prosze oceń go to bardzo warzne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :)

    Zgłaszam się do następnej serii, jeśli można.
    moda-rozowymi-paczalkami.blogspot.com

    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)