Menu

wtorek, 12 maja 2015

Oceniamy blogi! #2

Cześć kochani!
Dziś wtorek, a we wtorek wstawiam moją serie - Oceniamy blogi!
Zgłosiło się dużo osób, dziękuje.
Z Waszych zgłoszeń wylosowałam 3, które teraz ocenie.
Więc, do dzieła!

*Dziś bez loga serii, ponieważ na komputerze, na którym jestem nie ma tego loga.

tencza-i-jej-swiat.blogspot.com
O.e Co to jest to z boku? No, nie wycięłam i to chyba przez to. ale to chyba nie przeszkadza.

Wygląd: Uuu Marylin Monroe (dobrze napisałam?) Bardzo ładny wygląd! Pochwalam 10/10
Posty: Posty są ciekawe i długie. Są w niektórych  przerwy (takie obrazkowe). Dobrze się czyta... No, ogólnie 10/10
Redaktorzy:  Chyba piszą tam dwie osoby? Nie wiem, nie jest pokazane.
Ale posty są ciekawe, nie zawierają błędów ortograficznych. Redaktorzy umieją dodawać zdjęcia  <; 10/10!
30 punktów

everyone-have-defects.blogspot.com 
Wygląd: Różowy i biały  ładnie razem się prezentują. Nagłówek mi się bardzo podoba! 10/10
Posty:  Są dodawane  prawie codziennie. Pojawiają się także opowiadania. Nie ma błędów. Good. 10/10
Redaktorzy: 
Dziewczyny piszą bardzo fajne posty.
 Ogólnie posty autorek mi się podobają.
10/10
30 punktów
Kolejna trzydziestka!

msp-wedlg-mnie-blog.blogspot.com 


Wygląd: Nagłówek jest trochę przymały.
Tło jest ładne. Kolory do siebie pasują.  Tylko ten nagłówek i chat ;/ 8/10
Posty: Są długie. Nie zawierają błędów ortograficznych. Podobają mi się 10/10
Redaktorzy: I tutaj nie wiem, jakie są osoby. Z nagłówka możemy się dowiedzieć, że dwie osoby prowadzą tego bloga.
Ale posty, które się pojawiają są ciekawe. Są screeny, przycięte screeny. Więc jest OK. 10/10
28 punktów
 
No, i to wszystkie blogi, które wylosowałam na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się spodobał, bo piszę go już prawie 2 godziny, bo zdjęcia mi się nie ładowały.
ZGŁASZAJCIE SIĘ DO KOLEJNEJ CZĘŚCI SERII, KTÓRA BĘDZIE W CZWARTEK!

Na koniec jeszcze informacja:
-W ten piątek nie będzie postów ode mnie (w tym serii), ponieważ mam w ten dzień wycieczkę.

I to już by było wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene

19 komentarzy:

  1. Oceń szalonemspimy.blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceń nasze-przygody-na-msp.blogspot.com

    Robie tam wygląd bloga (ostatnio mi ktoś je zmienił). Żadko pisze ale czasem tak.

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceń czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com
    Plose!

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam na kolanach oceń kingoffemsp.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę oceń mój blog : tuprzekonaszsiezezyciejestjakinternet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog: to-ja-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. http://notatkidziwnejnastolatki.blogspot.com/ <-- Blog mój, mojej przyjaciółki i jej przyjaciółki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Msp.wedlog.ladygagi.blog.pl to mój c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocen malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś zechciała ocenić mój, to tu masz link: marciowate-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ! Mój blog dostał 28 punktów !

    OdpowiedzUsuń
  12. www.mspsimsyminecraft.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. www.wyplaczsie.blogspot.com Blog o życiu, może się spodoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Znowu przepraszam, zmiana planów nic się nie da, czuje się głupio. http://w-swiecie-wariatki.blogspot.com/

      Usuń
  14. Hej, ocenicie mojego bloga? Dopiero zaczynam, więc cudów nie ma: narumakuprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)