Menu

piątek, 8 maja 2015

Oceniamy blogi! #1

Cześć kochani!
Dziś był post z zapowiedzią tej serii, i zgłosiło się kilka osób i jak na pierwszy "odcinek" chyba wystarczy tyle blogów ile podaliście!
Obecnie mamy akurat piątek, czyli dzień, który wyznaczyłam na tą serie.
No, to co?  Do dzieła!


(Ah, i tak szybko - to nie muszą być blogi o MSP!)

http://welcome-to-the-life-of-dominica.blogspot.com
Blog bardzo mi się podoba. Fajne kolory. Dobra, oceniamy!
Wygląd: Niebieski i różowy. Super! Czcionkę dobrze widać i dobrze się czyta. Tło to chyba bańki. A nie, nie to chyba takie coś od światła. Nie wiem. Jedyne co mi tutaj brakuje to nagłówek. Ale, ogólnie mi się podoba. 8/10
Posty: Jak na razie nie widzę żadnych błędów ortograficznych. Pojawiają się chybaż codziennie. (Wiem nie ma takiego słowa "chybaż") Nie za krótkie - nie za długie. 10/10
Redaktorzy: Na tym blogu pisze tylko Dominika. Umie wstawiać zdjęcia, umie pisać (? XD) Wydaje się być miła i  jej posty są ciekawe. 10/10
28/30 Gratulacjęły!
I polecam tego bloga :3

emily-mccline-i-msp.blogspot.com 
 *Ucięłam tak, że został tylko nagłówek :(*
Tego bloga większość lub nawet wszyscy tutaj czytający znają, prawda? Jest o grze MSP.
Oceniajmy!
Wygląd: Jest wiosennie - trawka :3. Bardzo ładny wygląd. Jedynie ta strzałeczka jest wajletowa (fjeletowa), ale to taki mały szczegół. 9/10
Posty: Pojawiają się prawie codziennie. Są dosyć długie i na temat - czyli o MSP. Bardzo fajnie się czyta! 10/10
Redaktorzy: 


 Jest dużo redaktorów, co daje więcej postów i "ubogaca" bloga. Dziewczyny piszą fajne posty, umieją wstawiać zdjęcia, obsługiwać się bloggerem. 10/10
29/30 Gratulejszjons!
Polecam bloga!

http://klaaudia-klaudia.blogspot.com/ 
 *Reklama ;-;*
Super! Blog bardzo mi się podoba. Ładne kolory, ładny nagłówek...
Przejdźmy do oceny!
Wygląd: Tutaaaaj, bardzo mi się podoba! Szczególnie nagłówek. Jest prosty, ale bardzo mi się podoba. *Powtarzam się w tym punkcie.* 10/10
Posty: Są długie dosyć. Są w nich zdjęcia. No niestety z tego co widzę nie pojawiają się codziennie. No i nie ma błędów !9/10
Redaktorzy: I tutaj też pisze jedna osoba - Klaudia. W postach jest miła. No i daje 10/10.
29/30 GRATULATIONSY!
Polecam bloga!

Jak na pierwszy post chyba starczy tyle blogów. Tego posta piszę już około 2 godziny, bo mój komputer ciągle się zawiesza.
Zgłaszajcie swoje blogi do kolejnej części serii (#2), która będzie we wtorek!
To już wszystko! Dziękuje!
Pozdrawiam,
~Lyene

25 komentarzy:

  1. Zgłaszam swojego bloga! Tencza-i-jej-swiat.blogspot.com
    Ogólnie to fajny post! :3
    ~Tenczak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam ! msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww Dziękuję!
    Wiem, postów nie ma codziennie, ale zawsze jakiś post w tygodniu. Prawda? Dzięki za taaaaak wysoką ocene. Myślałam, że będzie 10/30 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że to nie do tematu, ale kiedy zmienicie,wystrój bloga, na wiosenne przygody czy cos innego? Nię nalegam do nagłej zmiany, ale czy kiedyś bedzie zmieniony wystrój?
    ~ Parówka Dzika

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że to nie do tematu, ale kiedy zmienicie,wystrój bloga, na wiosenne przygody czy cos innego? Nię nalegam do nagłej zmiany, ale czy kiedyś bedzie zmieniony wystrój?
    ~ Parówka Dzika

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Like-my-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. msp-wedlug-mnie-blog.blogspot.com
    itmymsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam sie@
    szalonemspimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Marciowate-msp.blogspot.com
    Ocenisz? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się mój blog Nasze-przygody-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam bloga :)
    Everyone-Have-Defects.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ocenisz mi bloga? http://mspsimsyminecraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ocenisz mi bloga? http://mspsimsyminecraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę, oceniam ten bloga : http://siostrucha0508.blogspot.com/ <<-- Ja nie założyłam tego bloga jakby co. (:

    OdpowiedzUsuń
  17. perfect-msp.blogspot.com :) Tak, wiem.. dawno tam nie pisałam :( Ale myślę że Ci sie spodoba.

    ~ Emilka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam swój blog!
    panny-z-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój blog
    wszystko-o-nikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam swój blog
    wszystko-o-nikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczynagrawmsp.blogspot.com Proszę oceń mojego bloga ;) ~Ayumies

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój blog zgłaszam dopiero na 3 lub 4 część bo muszę go ogarnąć.
    caramellia-i-amelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)