Menu

poniedziałek, 11 maja 2015

Ocena zdjęć z TOP - podszywanie się!

Witam, postanowiłam zrobić "ocenę zdjęć z TOP" gdyż bardzo zirytowało mnie jedno zdjęcie. Ale zacznijmy od pierwszej strony, która prezentuje się tak:


Jak zwykle jest kilka spamów - zdjęć typu - fajne love! Ohyda love! Chcesz? Love itp.
Jest też kilka fajnych zdjęć, np. to:


Na moje oko wykonany na komputerze w programie typu Gimp. Widać że autorka się starała. Całość bardzo mi się podoba, chciałabym umieć kiedyś tak malować.

2 Strona.


(tak jest tam moje zdjęcie .-. nie oglądajcie go xd)

Oczywiście jak zwykle też jest dużo spamów. Ja wybrałam takie zdjęcie:


Świetny rysunek! Ja sama nie potrafię rysować czaszek, ale ta jest boska!

3. Strona


(Tak, tak znów moje zdjęcie..)

Jest kilka spamów, pozatym ostatnio zauważyłam że dużo osób podszywa się pod Olivię z "Mali Giganci".



4. Strona (wiem że powinny być tylko 3, ale na tej stronie jest coś co warto pokazać, użytkowników podszywających się pod innych!)


Spamy jak zwykle. Tutaj mamy 2 kolejne zdjęcia Olivi. Oraz zdjęcie mojego rysunku.
Ale gdzie? Który? Tutaj nie ma żadnego zdjęcia Jesy <3! O tuż jest, tylko wstawiła je inna użytkowniczka podając że to jej.


Wiem że sam rysunek nie jest ładny itp. (był to jeden z moich pierwszych zdjęć z rysunkiem wrzuconych na MSP) Ale głównie chodzi mi oto że nie powinno się wstawiać nie swoich zdjęć.
Pewnie większość teraz powie.. to nie jej! To nie ty Aga! Tak to ja, jeśli chcecie zapraszam na mój profil, oraz na bloga Amylee-msp.blogspot.com. Znajdziecie tak gdzieś post z poradnikiem jak zrobić taki rysunek. Chciałam zgłosić to zdjęcie użytkowniczkę, ale nie zrobię tego (bo jeszcze znów mi konto usuną c': )

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 (Hisa Izumi) 
PS: niedługo zmienię to logo.


4 komentarze:

  1. Jak Ty to robisz że Tw zdj są w TOP ja próbowałam prawie wszystkiego :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka głupia! Podszywa się D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post , a logo jest CUDNE ! Jak je robisz ?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)