Menu

środa, 27 maja 2015

Ocena animacji #3

Cześć!
Przyznam.Wogóle nie chcę mi się pisać tego posta. Wolę wejść na howrse, ogarnąć konie i stadnine i zrobić logo dla () BlackGirl (), ale żeby nie było już go napiszę. Chyba każdy ma takie dni, prawda ? Przypominam kto chciał logo proszę mnie zapraszać do znajowych !
Jest 5 animacji. Jakoś przez to przebrniemy.

Animacja I:

Animacja mi się nawet, nawet podoba, ale jej raczej nie kupie. Kosztuje ona 5 diamonds, więc kupić ją tylko mogą VIP-y lub osoby posiadające wystarczającą ilość diamonds.
Animka nazywa się "Show Host". Zawsze przepraszam że cały czas piszę "Animacja" i tym razem też to zrobię. Przepraszam. Jeśli ktoś wie jak ją nazwać to niech pisze w komentarzu :P.
Oceniam na 8/10 pkt.
















Animacja II:

Nie wiem czy jestem głupia czy też nie, ale wogóle nie rozumiem tych nowych animacji !
Ogólnie jest OK. Animka kosztuje 450 sc. Kupić ją mogą wszyscy. Nazywa się "Hamster Wheel".
Moja MovieStar jest w kołowrotku dla chomika i się kręci. Gdzie w tym sens ?
Oceniam na 7/10 pkt.

















Animacja III:

Animka jest fajna. Moja MovieStar gra ok. 5 sekund na skrzypcach a potem przybiera tę oto pozycję którą ma na zdjęciu. Mogłaby dłużej grać, ale pozycja ładna.
Animacja kosztuje 675 sc. Każdy gracz może ją zakupić. Nazywa się ona "Rocking Violin".
Oceniam na 10/10 pkt.


















Animacja IV:

Moja MovieStar jest powieszona na sznurku który ją unosi i gra na gitarze. Animacja kosztuje 750 sc. Nazywa się "Guitar Performer". Podoba mi się, ale i tak jej nie kupie. Już 4/5 animacji za nami. Teraz punktacja i przechodzimy do następnej.
Oceniam na 8/10 pkt.


















Animacja V:

Doszliśmy do ostatniej i zarazem mojej ulubionej animacji. MovieStar ma takie coś. Co to jest ? I tym macha. Pojawiają się różne kształty. Ale marny opis...
Bardzo mi się podoba. Kosztuje 685 sc. Nazywa się "Dance artist". Prawie wszystkie animacje są dla zwykłych użytkowników co mi się bardzo podoba.
Oceniam na 10/10 pkt.

















Wszystkie animacje otrzymały 43/50 pkt.
Jutro pojawi się nowy konkurs jaki ocenie a teraz biorę się do loga, więc Pa !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)