Menu

środa, 20 maja 2015

Ocena animacji #2

Cześć!
Dzisiaj był najcięższy dzień w moim życiu. Zaczynało się dobrze. Pojechałam rowerem do szkoły. Miał być Rajd Patrona Szkoły, ale przed tym przekazanie sztandaru. To miałam być ja, ale nie było apelu. Jak na złość - ulewa. Czekałam na ten dzień miesiąc ! Przekazanie będzie 1 czerwca, więc czekam...
Teraz przejdę to tematu posta. Ocena animacji.

Animacja I:

Przyznam, że nie oglądałam animacji jakie przyszły i jestem w ogromnym szoku. One są stworzone dla mnie...
Wszystkie o zwierzętach, ale dla VIP-ów. Dla zwykłych użytkowników jest jedna - ze słoniem.
Ta animka jest najsłodsza jaka doszła. Moja MovieStar karmi małą żyraję.
Animacja (przepraszam, że cały czas piszę "Animacja", ale nie wiem jak inaczej ją nazwać) nazywa się "Baby nursing" i kosztuje 900 sc.
Kupić ją mogą osoby z VIP-em !
Oceniam na 10/10 pkt.













Animacja II:

Najchętniej dałabym wszystkim 10, ale nie chcę wyjść na taką...Nie wiem jak to nazwać. Po prostu na "taką".
Moja MovieStar głaszczę małpę, która wygląda jak owłosione dziecko.
Animacja nazywa się Friendly Vet i kosztuję 4 diamonds.
Jest ona dla VIP-ów.
Oceniam na 9/10 pkt, ponieważ ta malpa napradę wygląda jak dziecko !
















Animacja III:

Animacja bardzo ładna i jedyna dla zwykłych użytkowników. Czy teraz VIP-y są bardziej doceniane, że wszystko jest dla nich ?
MovieStar głaszcze słonia po trąbie a potem wchodzi mu na grzibiet.
Animacja kosztuje 650 sc i nazywa się Great Savannah Ride.
Oceniam na 10/10 pkt.
















Animacja IV:

Krokodyl biegnie...Nagle się zatrzymuje i MovieStar zakłada mu bandaż na złamaną łapę.
Animka średnio mi się podoba.
Kosztuje ona 6 diamonds. Nazywa się A friend in need.
Oceniam na 8/10 pkt.



















Animacja V:

Posiadam podobną animacje, ale tygrys jest mniejszy a po drugiej stronie jest małpa.
Animacja bardzo mi się podoba. Kosztuje 600 sc i nazywa się Best Buddies.
Oceniam na 9/10 pkt.



















Zbliżyliśmy się już do końca post, więc czas na punktację.

Animacje zdobyły 46/50 pkt.

To już wszystko na dzisiaj, ale już jutro pojawi się ocena animacji.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz:

  1. Ja oceniłabym animki mniej więcej tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)