Menu

środa, 6 maja 2015

Ocena Animacji #1

Cześć!
Dzisiaj będzie pierwszy post z nowej serii. Jak na razie mam już dwie serie i myślę, że tyle wystarczy.
Jak z tytułu wynika będę oceniała animacja. A jakie ? Z najnowszego konkursu.

Animacja I:
MovieStar ma berło i rzuca ogniem.
Animacja nawet mi się podoba. Pasuje do obecnego konkursu. Kosztuje 1200 sc. Myśle, że cena jest za wysoka.
Animka. Przepraszam, że cały czas powtarzam "animacja", ale nie wiem jak inaczej to określić, więc nie miejcie mi tego za złe. Animka nazywa się "Like a sorcerer co po polsku znaczy "Jak czarnoksiężnik".
Oceniam na 6/10 pkt















Animacja II:
Moja postać jest cieniem, ale chwilę później zamienia się w pająka.
Animacja mi się średnio podoba. Napewno jest ciekawa i warta kupna, ale nie wiem czy pasuje do konkursu.
Nazywa się Creepy Monster a po polsku to znaczy Przerażający Potwór. Kosztuje 800 sc co jak na taką animacje jest za dużo.
Oceniam na 6/10 pkt
















Animacja III:
Nie, ten kapelusz mnie rozwala. Po prostu leje...
Istota jest robotem. Potem zamienia się w samochód.
Moim zdaniem ta animacja nie jest zbytnio...dziewczęca. Bardziej do użytkowników niż do użytkowniczek, ale liczę się z tym. Animka nazywa się Ultimate Transform
a po polsku to znaczy Ostateczna Przemiana.
Kosztuje 6 diamonds. Jest dla VIP-ów lub do osób posiadających diamenty.
Oceniam na 5/10 pkt















Animacja IV:
Nie wiem co ona trzyma. Naprawdę nie wiem czy to parasolka czy wielki banan, ale jak ktoś wie to niech napiszę w komentarzu. Chętnie się dowiem co to za przedmiot.
Animacja nazywa się Perfect idle, czyli Idealne bezczynności. Chyba tłumacz szwankuje...
Kosztuje 450 sc. Nie kupiłabym jej.
Oceniam na 3/10 pkt, ale ja dzisiaj surowa !

















Animacja V:
Movie wytwarza pole świetlne.
Animacja zbytnio mi się nie podoba.
Nazywa się Like a true hero, czyli Jak prawdziwy bohater. Kosztuje 850 sc.
Oceniam na 5/10 pkt



















Animacja VI:
Kocham tę animacje ♥
Myśle, że nie muszę opisywać co robi moja postać, prawda?
Sama się sobie dziwie, że jeszcze nie kupiłam tej animki. Ah...nie mam sc.
Cena jest niska, bo tylko 600 sc. Aniamcja nazywa się Kawaii co po polsku znaczy nie wiem, ponieważ się nie przetłumaczyło!
Oceniam na 10/10 pkt 
















Animacja VII:
Ostatnia animacja! Już się zmęczyłam pisząc te posty. Na tym i na swoim blogu na raz, ale już dochpdzimy do końca.
Moja MovieStar siedzi na rowerze i żuje gumę.
Animacja kosztuje 700 sc i nazywa się Chopper Bike co znaczy znowu się nie przetłumaczyło!
Oceniam na 8/10 pkt


















Cały konkurs otrzymał  43/70 pkt, czyli 3-4.

Podobały wam się animacje?

Pozdrawiam
Oliwia123♥
PS. Do tych ci się skarżą na moją ortografię. Myślę, że się poprawiłam. Co sądzicie?

13 komentarzy:

  1. Też kocham tę animkę kawaii ^^

    ~Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  2. Dochodzimy, popraw to i ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają te animacje. A najbardzej 1, 2 i ostatnia. Mogą się przydać w filmach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Już trochę lepiej. Było trochę niepotrzebnych spacji, i tam jakieś drobne błędy, ale się poprawiłaś (dokładnie: blogger poprawia błędy ortograficzne xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ciekawy i interesujący post, ale uważam że ten z modą jakiegoś kraju jest bardziej kreatywny. To nie mniej jednak podoba mi się ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawaii - z tego co wiem nie jest to po Angielsku ( prawdopodobnie dlatego ci tego nie przetłumaczyło) tylko po Japońsku. Znaczy to " uroczy,słodki ".

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawaii - z tego co wiem nie jest to po Angielsku ( prawdopodobnie dlatego ci tego nie przetłumaczyło) tylko po Japońsku. Znaczy to " uroczy,słodki ".

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawaii - z tego co wiem nie jest to po Angielsku ( prawdopodobnie dlatego ci tego nie przetłumaczyło) tylko po Japońsku. Znaczy to " uroczy,słodki ".

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta animka, co mówiłaś, że nie wiesz co M.S trzyma jest brzydka! Aha, M.S.trzyma gigantyczny miecz. Wygląda jakby M.S chciałaby przyciąć sobie głowę... Kawaii - Słodki (z tego co wiem, to chyba to...) Nie przetłumaczył Ci, bo to jest po Japońsku...

    ~Ola

    P.S Jeśli są jakieś dziwne błędy to sorry, ale piszę z komy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawaii ta animacja jest świetna. Post spoko nie przejmuj się samą mam bloga i czasami też robię błędy :v)

    OdpowiedzUsuń
  11. KAWAII- po japońsku znaczy mniej więcej tyle co sweet (wiem, bo się uczę, mam animkę, jest super) (zapraszać : Trisadie)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)