Menu

czwartek, 28 maja 2015

Nowy konkurs - Geek Chic

Cześć!
Dzisiaj na MovieStarPlanet pojawił się nowy konkurs o nazwie Geek Chic. Po polsku to znaczy nie wiem bo jak zwykle się nie przetłumaczyło.

Tło:

Tło nie za bardzo mi się podoba. Jest takie nudne, nie w moim stylu. Lubie bardziej kolorowe - róż, fiolet, niebieski...a nie "to" ! Tło nazywa się tak jak konkurs, czyli Geek Chic. Kosztuje 350 sc. Kupić je może kupić każdy użytkownik.
Oceniam na 6/10 pkt.

Rzeczy:

Rzeczy jak rzeczy - nic ciekawego ! Znajdziemy w nich komputer, poduszkę, mieć, krzesło itd.
Chyba najbardziej podoba mi się napis i krzesło.
Oceniam na 6/10 pkt.

Ubrania:



Ubarnia za bardzo mi się nie podobają. Zrobiłam tylko jeden ładny komplet. Akcesoria to   MA-SA-KRA. Jest bardzo dużo powtórek. A właściwie aż 8 ! Zawiodłam się.
Oceniam na 5/10 pkt.

Animacje:

Animacje są takie sobie. Podoba mi się ta po 1200 sc i ta po 4 diamonds. Reszta to moim zdaniem wielki, wielki błąd !
Oceniam na 5/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 24/40 pkt, czyli 3 !

Nie pisałam nic o drugiej części posta, ale ona będzie. Mam kilka nowych lóg.

Lukcia321:


Chciałaś aby twoja MovieStar tańczyła na tle tęczy. Logo miało być z efektami tęczy. 

amela1699:

Logo miało być słodkie. Tło miało być z niezapominajkami.

() BlackGirl () :

Logo miało być mroczne, gotyckie. Myślę, że takie jest, ale nie wiem czy ci się spodoba. 

To już wszystkie loga. Nie wiem czy dziewczyną się spodobają. To się okaże.

Jutro pojawią się look'i.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

28 komentarzy:

  1. Witaj!
    Przyszłam narzekać #aco.

    Po pierwsze: literówki! Źle, źle i jeszcze gorzej! Proszę, przejrzyj post pod tym względem i popraw je wszystkie (albo większość), bo oczy bolą :x

    Po drugie: interpunkcja!
    W twoich postach brakuje mnóstwa przecinków, co również razi w oczy. Rada ta sama: przejrzyj post i to popraw.

    Po trzecie: ortografia!
    Z tym nieco lepiej, jednak nadal znalazło się kilka błędów. Najbardziej w oczy rzuciło się 'okarze'. Odmienia się na 'okazać', więc powinno być ż, zamiast rz.

    Po czwarte: długość.
    Niestety, ale nie piszesz zbyt długich postów. Praktycznie całkowicie składają się z zdjęć, co nie wygląda za ciekawie. Mniej zdjęć, więcej tekstu!

    I po piąte: powtórzenia!
    Istnieje coś takiego jak synonimy ;) Proszę, nie pisz cały czas tych samych wyrazów, bo to też kłuje w oczy.

    Pozdrawiam,
    GrammarNazi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię.
      Na niektóre posty aż nie mogę patrzeć...

      Usuń
    2. Popieram
      ~Anakonda XDD

      Usuń
    3. Niestety - popieram.... :/

      Usuń
  2. Jezu, odczepcie się od niej :c Co Ona wam zrobiła, co z tego że robi błędy? Uwzieliście się na Nią ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie co ona wam zribiła ?! Te przecinki to nie koniec świata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to sławny blog, ludziom się czyta niewygodnie w takich warunkach. Postawienie kilku przecinków nie jest wielkim wysiłkiem. Btw. Oni próbują jej tylko pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I drugi mądry komentarz pod tym postem! Graltulacje!

      Usuń
  5. Ok, w takim razie ujawnij się posrany anonimku ;) Z ANONIMA KAŻDY POTRAFI !

    OdpowiedzUsuń
  6. Od braku jednego przecinku kogoś dupa zaboli? SZKODA SŁÓW ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, ale brakuje więcej, niż jednego przecinka ;)
    Prosiłabym grzecznie o zachowanie kultury i nie obrażanie osoby, której się nawet nie zna.
    Szczególnie, że z tego co wiem, to uzasadniona i szczera krytyka jest zawsze w cenie ;) Nigdy nie lubiłam czytać komentarzy typu 'super post', bo krytyka pomaga nam poprawiać błędy, które robimy i których będziemy starali się w przyszłości nie popełniać c; I cóż, jeśli bierze się za pisanie blogów i pokazywanie ich światu, powinno się dbać o to, aby zniknęły czerwone falowane kreski, które podkreślają nam błędy c;

    Szczególnie widzę, że nie macie się przyczepić do tego, że nie piszę z anonima, więc będziecie narzekać na szczerą krytykę c;

    Pozdrawiam,
    GrammarNazi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nie chodzi o jeden przecinek. Gdy się startuje do sławnego bloga to powinno się znać ortografie i te inne rzeczy. Zrozumiem, że może zdarzyć się jeden błąd ale w jej postach jest pełno. (To nie hejt, a jeśli ktoś tak uznaje, to trudno. Wystartowała na redaktorkę - musi się przyzwyczaić do krytyki)

      Usuń
  8. Może o tak...lecz prosto w twarz nie tak łatwo skrytykować, a z anonima... *HEJTY LECĄ*
    Pzdr.
    ~kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę, można hejtować ;-; Mam po prostu troszkę inne zdanie ;) Może i trochę mnie poniosło... PROSZĘ HEJTUJ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) http://mspzwariowalo.blogspot.com (ZAPRASZAM)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za śliczne logo *-*
    Pozdrawiam
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Oliwko... naprawdę przepraszam za to co napisałam ale... proszę nie uraź się...
    Nie chodzi o ortografię, ale o logo... wiem że się starałaś, ale coś mi nie pasuje... logo piękne ale moja ms... te włosy mnie przerażają... naprawdę przepraszam, ale te włosy wszystko psują.... Przepraszam jeśli cię to urazi ale... nie przyjmę tego loga... wiem ze się starałaś ale... chyba wezmę logo od lyene...
    Jeszcze raz cię przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem
      Oliwia123♥

      Usuń
    2. Jestem okropna... nagle zaczęłam hejtować ludzi... nie wiem co się stało... po raz kolejny przepraszam... :(

      Usuń
    3. Spokojnie. Ja wszystko rozumiem. Przyznaje robie klasyczne loga - dwie MovieStar, napis, tło. A Lyene ma ciekawsze pomysły i rozmiem, że chciałaś coś bardziej "szalonego".
      Oliwia123♥

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)