Menu

czwartek, 7 maja 2015

Nowy konkurs - Arabian Prom

Cześć!
Dzisiaj na MSP pojawił się nowy konkurs "Arabian Prom".
Jak zawsze go opiszę.

Tło:
Tło wydaje mi się takie królewskie. Motyw można zakupić za 500 sc. Nie jest dla VIP-ów !
Nazywa się Arabian Prom.
Ogólnie mi się podoba, ale dodałabym trochę więcej ciekawszych kolorów.
Oceniam na 8/10 pkt

Ubrania:
O Boże ! Przepraszam za określenie. Tyle lat czekałam na marynarkę na MSP i w końcu się doczekałam, ale niestety jest dla VIP-ów.
Pierwsza strona jest za**bis** ! Buty kocham ♥ Nigdy nie było takicg pięknych i dopasowanych na MovieStarPlanet.
Włosy - cudne. Zaraz idę zrobić jakiś super look.
Trzecia strona mniej mi się podoba, ale pasuje do konkursu. A o to chodziło.
Oczy na drugiej stronie mi się strasznie podobają. Kojarzą mi się z Chinkami, ponieważ podobnie się malują.
Oceniam na 6/10 pkt. Ta trzecia strona...bez komentarza...

Rzeczy:
Rzeczy są nawet, nawet...
Nie mam co o nich powiedzieć. Są ładne. Po prostu ładne...
Oceniam na 6/10 pkt

Animacje:
Nie wiem czy to jakaś pomyłka, ale dwie górne animacje są takie same.
Najlepsza animka to jak tańcze z dziewczyną :P
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 28/40  pkt

Jutro pojawią się look'i do nowej kolekcji !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

6 komentarzy:

  1. Fajny post, oby takich więcej! ;)
    Pozdrawiam! /Inn

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Moim zdaniem powinnaś trochę zmniejszyć zdjęcia, ale tak jest również fajnie!
    Pozdrawiam, Florka|Weroo|Florcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post!
    Bo nie wiem, może mi się wydaje, ale jedna z tych bluzek, która była kiedyś dla VIPów w podobnym konkursie, teraz jest dla zwykłych użytkowników....
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahaaa... Ten taniec XD!
    Marcela <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te animki nie są takie same,musisz się przyjrzeć tekstowi :D
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoje posty ^^ super piszesz. Konkurs mi się podoba kupię te włosy
    -Aśka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)