Menu

sobota, 2 maja 2015

Nowy Boonie

Cześć!
Od kilku dni na MovieStarPlanet jest nowy boonie. Postanowiłam wam go pokazać:
                                               (Przepraszam za słabą jakość)
Boonie mi się bardzo podoba,ale ta cana to jakiś koszmar! Myślę,że jest wart 1000-1500 sc a on kosztuje 5000 ! Boonie jest żółty. Ma żółto-czarne uszy. Jego włosy są koloru pomarańczowego, oczy niebieski a poliki różowe.
Ogólnie boonie jest piękny,ale za drogi.

Info:
Jutro nie pojawi się ode mnie post,ponieważ idę na komunię do kuzyna

Pozdrawiam
Oliwia123♥

PS. Przepraszam,że post taki krótki !

8 komentarzy:

  1. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz na komunię kogoś czy swoją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogoś. Swoją miałam 3 lata temu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja też pomyślałam, że twoją! XDDDD

      Usuń
  4. Jezu... Za 5000 sc można se kupić 2 komplety ciuchów :0
    Pozdrawiam :3
    kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak, przepraszam xD Nie przeczytałam twojego pierwszego posta. Tak czy siak, fajny post ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szwieżagi sią boszki
    (wiem jak się pisze!)
    Nie, no tak serio...
    Bardzo mi się on podoba! Zakochałem się w tym czymś i z tego podjarania, że jest taki super kupiłem aż 9 i nie zauważyłem jak to się stało... Tralala! Zapraszam do podziwiania moich nowych dzieci do mojego pokoju *-* Tylko nie dotykać!!!

    KLIKA RUBIKA!!! *-* WYGRALI!!!

    ~1szymon102
    #OREFUAR!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kol z równoległej klasy to Ninka <3 Ta z KLIKI RUBIKA <3 <3 <3

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)